Konfiguracja integracji Comoveo CRM poprzez SuperVoIP API
Aby integracja była możliwa niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SuperVoIP API.
1. W menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz „moje konto / usługi”, pod dolną belką „Usługi globalne” wybierz usługę z listy rozwijanej „SuperVoIP API” 2. Po dodaniu kliknij i skopiuj klucz API
3. W aplikacji Comoveo CRM wejdź do zakładki ustawienia globalne -> Pracownicy (dostępne dla użytkowników posiadających uprawnienia administracyjne)
Wybierz użytkownika dla którego chcesz skonfigurować VOIP i uzupełnij dane: * login (login do panelu w supervoip.pl) * SIP (numer konta SIP) * hasło (hasło konta SIP) * APIKEY (Klucz API skopiowany wcześniej)
Jeżeli wszystkie dane są poprawne, to koniec konfiguracji, wszystkie połączenia przychodzące będą przechodzić przez system Comoveo CRM oraz będzie można realizować połączenia bezpośrednio z systemu CRM.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Comoveo CRM
Comoveo CRM
Konfiguracja integracji Comoveo CRM poprzez SuperVoIP API
Aby integracja była możliwa niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SuperVoIP API.
1. W menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz „moje konto / usługi”, pod dolną belką „Usługi globalne” wybierz usługę z listy rozwijanej „SuperVoIP API”
2. Po dodaniu kliknij i skopiuj klucz API
3. W aplikacji Comoveo CRM wejdź do zakładki ustawienia globalne -> Pracownicy (dostępne dla użytkowników posiadających uprawnienia administracyjne)
Wybierz użytkownika dla którego chcesz skonfigurować VOIP i uzupełnij dane:
* login (login do panelu w supervoip.pl)
* SIP (numer konta SIP)
* hasło (hasło konta SIP)
* APIKEY (Klucz API skopiowany wcześniej)
Jeżeli wszystkie dane są poprawne, to koniec konfiguracji, wszystkie połączenia przychodzące będą przechodzić przez system Comoveo CRM oraz będzie można realizować połączenia bezpośrednio z systemu CRM.
Zobacz również:
SuperVoIP API
Link do strony producenta
Tagi: Comoveo, Comoveo CRM
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria telefonu doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip ilość połączeń na numerze ilość połączeń na SIP IVR jak naliczane są opłaty kanały konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP odbieranie wiadomości SMS poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP ściąganie połączeń