Konfiguracja integracji Firmao CRM poprzez SuperVoIP API
Aby integracja była możliwa niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SuperVoIP API.
Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz „moje konto / usługi”, pod dolną belką „Usługi globalne” wybierz usługę „SuperVoIP API”
Po dodaniu kliknij i skopiuj klucz API
Klucz wcześniej wygenerowany z ustawień SuperVoip API wklej do Ustawień Firmao. W tym celu wejdź do Ustawień firmy, przejdź do zakładki „Integracje”, a następnie wybierz „Zintegrowany telefon VOIP”
„Login:” – wpisz login do panelu SuperVoip.pl „Hasło:” – wpisz hasło do panelu SuperVoip.pl „Klucz poufny:” – wpisz Klucz API wygenerowany w panelu SuperVoip.
Wpisz w szczegółach użytkownika numer konta SIP w polu Login zintegrowanego telefonu VOIP.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Firmao CRM
Firmao CRM
Konfiguracja integracji Firmao CRM poprzez SuperVoIP API
Aby integracja była możliwa niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SuperVoIP API.
Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz „moje konto / usługi”, pod dolną belką „Usługi globalne” wybierz usługę „SuperVoIP API”
Po dodaniu kliknij i skopiuj klucz API
Klucz wcześniej wygenerowany z ustawień SuperVoip API wklej do Ustawień Firmao. W tym celu wejdź do Ustawień firmy, przejdź do zakładki „Integracje”, a następnie wybierz „Zintegrowany telefon VOIP”
„Login:” – wpisz login do panelu SuperVoip.pl
„Hasło:” – wpisz hasło do panelu SuperVoip.pl
„Klucz poufny:” – wpisz Klucz API wygenerowany w panelu SuperVoip.
Wpisz w szczegółach użytkownika numer konta SIP w polu Login zintegrowanego telefonu VOIP.
Zobacz również:
SuperVoIP API
Link do strony producenta
Tagi: Firmao, firmao CRM
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria numeru awaria telefonu doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip ilość połączeń na numerze ilość połączeń na SIP IVR jak naliczane są opłaty kanały konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP