Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Konfiguracja integracji Firmao CRM poprzez SuperVoIP API

Aby integracja była możliwa niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SuperVoIP API.

Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz “moje konto / usługi”, pod dolną belką “Usługi globalne” wybierz usługę “SuperVoIP API”

Po dodaniu kliknij i skopiuj klucz API

Klucz wcześniej wygenerowany z ustawień SuperVoip API wklej do Ustawień Firmao. W tym celu wejdź do Ustawień firmy, przejdź do zakładki „Integracje”, a następnie wybierz „Zintegrowany telefon VOIP”

Login:” – wpisz login do panelu SuperVoip.pl
Hasło:” – wpisz hasło do panelu SuperVoip.pl
Klucz poufny:” – wpisz Klucz API wygenerowany w panelu SuperVoip.

Wpisz w szczegółach użytkownika numer konta SIP w polu Login zintegrowanego telefonu VOIP.

Obsługa SMS:
Integracja obsługuje wysyłkę i odbiór wiadomości SMS przez SuperVoIP.
Zapytaj obsługę Firmao o aktywację usługi.

Zobacz również:
SuperVoIP API

Link do strony producenta