Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Konfiguracja integracji Firmao CRM poprzez SuperVoIP API
Aby integracja była możliwa niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SuperVoIP API.
Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz “moje konto / usługi”, pod dolną belką “Usługi globalne” wybierz usługę “SuperVoIP API”
Po dodaniu kliknij i skopiuj klucz API
Klucz wcześniej wygenerowany z ustawień SuperVoip API wklej do Ustawień Firmao. W tym celu wejdź do Ustawień firmy, przejdź do zakładki „Integracje”, a następnie wybierz „Zintegrowany telefon VOIP” „Login:” – wpisz login do panelu SuperVoip.pl „Hasło:” – wpisz hasło do panelu SuperVoip.pl „Klucz poufny:” – wpisz Klucz API wygenerowany w panelu SuperVoip.
Wpisz w szczegółach użytkownika numer konta SIP w polu Login zintegrowanego telefonu VOIP.
ObsługaSMS: Integracja obsługuje wysyłkę i odbiór wiadomości SMS przez SuperVoIP. Zapytaj obsługę Firmao o aktywację usługi.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Firmao CRM
Firmao CRM
Konfiguracja integracji Firmao CRM poprzez SuperVoIP API
Aby integracja była możliwa niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SuperVoIP API.
Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz “moje konto / usługi”, pod dolną belką “Usługi globalne” wybierz usługę “SuperVoIP API”
Po dodaniu kliknij i skopiuj klucz API
Klucz wcześniej wygenerowany z ustawień SuperVoip API wklej do Ustawień Firmao. W tym celu wejdź do Ustawień firmy, przejdź do zakładki „Integracje”, a następnie wybierz „Zintegrowany telefon VOIP”

„Login:” – wpisz login do panelu SuperVoip.pl
„Hasło:” – wpisz hasło do panelu SuperVoip.pl
„Klucz poufny:” – wpisz Klucz API wygenerowany w panelu SuperVoip.
Wpisz w szczegółach użytkownika numer konta SIP w polu Login zintegrowanego telefonu VOIP.

Obsługa SMS:
Integracja obsługuje wysyłkę i odbiór wiadomości SMS przez SuperVoIP.
Zapytaj obsługę Firmao o aktywację usługi.
Zobacz również:
SuperVoIP API
Link do strony producenta
Tagi: Firmao, firmao CRM
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper