Konfiguracja integracji Firmao CRM poprzez SuperVoIP API
Aby integracja była możliwa niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SuperVoIP API.
Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz „moje konto / usługi”, pod dolną belką „Usługi globalne” wybierz usługę „SuperVoIP API”
Po dodaniu kliknij i skopiuj klucz API
Klucz wcześniej wygenerowany z ustawień SuperVoip API wklej do Ustawień Firmao. W tym celu wejdź do Ustawień firmy, przejdź do zakładki „Integracje”, a następnie wybierz „Zintegrowany telefon VOIP” „Login:” – wpisz login do panelu SuperVoip.pl „Hasło:” – wpisz hasło do panelu SuperVoip.pl „Klucz poufny:” – wpisz Klucz API wygenerowany w panelu SuperVoip.
Wpisz w szczegółach użytkownika numer konta SIP w polu Login zintegrowanego telefonu VOIP.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Firmao CRM
Firmao CRM
Konfiguracja integracji Firmao CRM poprzez SuperVoIP API
Aby integracja była możliwa niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SuperVoIP API.
Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz „moje konto / usługi”, pod dolną belką „Usługi globalne” wybierz usługę „SuperVoIP API”
Po dodaniu kliknij i skopiuj klucz API
Klucz wcześniej wygenerowany z ustawień SuperVoip API wklej do Ustawień Firmao. W tym celu wejdź do Ustawień firmy, przejdź do zakładki „Integracje”, a następnie wybierz „Zintegrowany telefon VOIP”

„Login:” – wpisz login do panelu SuperVoip.pl
„Hasło:” – wpisz hasło do panelu SuperVoip.pl
„Klucz poufny:” – wpisz Klucz API wygenerowany w panelu SuperVoip.
Wpisz w szczegółach użytkownika numer konta SIP w polu Login zintegrowanego telefonu VOIP.

Zobacz również:
SuperVoIP API
Link do strony producenta
Tagi: Firmao, firmao CRM
adresy IP Asterisk Asterisk SIP trunk dane konfiguracyjne grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD ilość połączeń na numerze IVR Jak dodać dodatkowe konto SIP jak dodać konto SIP jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek kodeki konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguracja SIP konfiguruj numer konta SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer nieosiągalny z innej sieci poczta głosowa podstawowa konfiguracja SIP protokoły przechwytywanie połączeń regulamin scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń