Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Najlepiej działają łącza światłowodowe oraz kablowe, sprawdza się również łącze LTE, np. PLUS, ORANGE, T-Mobile, PLAY z publicznym adresem IP (może być zmienny).
VoIP wymaga nie więcej niż 100 kb/s w celu uzyskania stabilnego głosu o wysokiej jakości, wystarczające pasmo transmisji to co najmniej 30 kbit/s, to niewiele, ale zwróć uwagę czy łącze nie jest zbytnio obciążone szczególnie jeśli korzystasz przez Wi-Fi.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Informacje techniczne
Jakie łącze potrzebuję aby korzystać z SuperVoIP?
Najlepiej działają łącza światłowodowe oraz kablowe, sprawdza się również łącze LTE, np. PLUS, ORANGE, T-Mobile, PLAY z publicznym adresem IP (może być zmienny).
VoIP wymaga nie więcej niż 100 kb/s w celu uzyskania stabilnego głosu o wysokiej jakości, wystarczające pasmo transmisji to co najmniej 30 kbit/s, to niewiele, ale zwróć uwagę czy łącze nie jest zbytnio obciążone szczególnie jeśli korzystasz przez Wi-Fi.
Zobacz również:
Problemy z VoIP i sposoby ich rozwiązywania
Tagi: łącze VoIP
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper