Najlepiej działają łącza światłowodowe oraz kablowe, sprawdza się również łącze LTE, np. PLUS, ORANGE, T-Mobile, PLAY z publicznym adresem IP (może być zmienny).
VoIP wymaga nie więcej niż 100 kb/s w celu uzyskania stabilnego głosu o wysokiej jakości, wystarczające pasmo transmisji to co najmniej 30 kbit/s, to niewiele, ale zwróć uwagę czy łącze nie jest zbytnio obciążone szczególnie jeśli korzystasz przez Wi-Fi.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Informacje techniczne
Jakie łącze potrzebuję aby korzystać z SuperVoIP?
Najlepiej działają łącza światłowodowe oraz kablowe, sprawdza się również łącze LTE, np. PLUS, ORANGE, T-Mobile, PLAY z publicznym adresem IP (może być zmienny).
VoIP wymaga nie więcej niż 100 kb/s w celu uzyskania stabilnego głosu o wysokiej jakości, wystarczające pasmo transmisji to co najmniej 30 kbit/s, to niewiele, ale zwróć uwagę czy łącze nie jest zbytnio obciążone szczególnie jeśli korzystasz przez Wi-Fi.
Zobacz również:
Problemy z VoIP i sposoby ich rozwiązywania
Tagi: łącze VoIP
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper