VoiceBot to zaawansowany asystent głosowy oparty na technologii GPT-4 zdolny do prowadzenia płynnych i naturalnych konwersacji. Wykorzystanie technologii ChatGPT 4.0 w usłudze VoiceBot otwiera nowe możliwości w interakcji cyfrowej, oferując użytkownikom doświadczenie niemal ludzkiej rozmowy.
Aby korzystać z Voicebota trzeba zasilić go informacjami o których ma rozmawiać z klientami i podłączyć pod numer telefonu. Voicebot odbiera połączenia telefoniczne, nie wykonuje połączeń wychodzących.
Usługa VoiceBot dostępna jest w nowym panelu, zobacz prezentację usługi:
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług
VoiceBot
VoiceBot to zaawansowany asystent głosowy oparty na technologii GPT-4 zdolny do prowadzenia płynnych i naturalnych konwersacji. Wykorzystanie technologii ChatGPT 4.0 w usłudze VoiceBot otwiera nowe możliwości w interakcji cyfrowej, oferując użytkownikom doświadczenie niemal ludzkiej rozmowy.
Aby korzystać z Voicebota trzeba zasilić go informacjami o których ma rozmawiać z klientami i podłączyć pod numer telefonu. Voicebot odbiera połączenia telefoniczne, nie wykonuje połączeń wychodzących.
Usługa VoiceBot dostępna jest w nowym panelu, zobacz prezentację usługi:
–
Zobacz również:
Cennik usług i IVR
Tagi: AI, asystent głosowy, bot, bot głosowy, ChatGPT, sztuczna inteligencja, voicebot
abonent nie słyszy rozmowy aktywacja konta aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa weryfikacja weryfikacje WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper