1. Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz „moje konto / usługi”, pod dolną belką „Usługi globalne” wybierz usługę „SuperVoIP API”
2. Skopiuj wygenerowany klucz i wklej w aplikacji MedFile.
3. Skopiuj z Medfile link >Adres URL do powiadomień< i wklej go w pole >URL notyfikacji< w ustawieniach SuperVoIP API:
4. Kliknij Zapisz.
5. W aplikacji Medfile skonfiguruj użytkowników, którym chcesz przypisać uprawnienia do korzystania z telefonii SuperVoIP zgodnie z przewodnikiem użytkownika Medfile. Możesz przypisać kilku użytkowników aplikacji Medfile do jednego konta SIP (stanowiska / urządzenia końcowego).
Zobacz prezentację producenta:
Ważne:
Instrukcja obejmuje konfigurację integracji systemu Medfile z SuperVoIP . Aplikacja Medfile nie ma wbudowanego telefonu, aby realizować połączenia w technologii VOIP potrzebujesz urządzenie SIP, więcej info > tutaj
Info:
• Jeżeli jesteś klientem Medfile i chcesz przetestować nasze usługi skorzystaj z predefiniowanego dla usług Medfile linku rejestracyjnego > tutaj
• Ofertę specjalną dla klientów Medfile możesz pobrać tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Medfile
Medfile
Konfiguracja integracji Medfile z SuperVoIP
1. Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz „moje konto / usługi”, pod dolną belką „Usługi globalne” wybierz usługę „SuperVoIP API”
2. Skopiuj wygenerowany klucz i wklej w aplikacji MedFile.
3. Skopiuj z Medfile link >Adres URL do powiadomień< i wklej go w pole >URL notyfikacji< w ustawieniach SuperVoIP API:
4. Kliknij Zapisz.
5. W aplikacji Medfile skonfiguruj użytkowników, którym chcesz przypisać uprawnienia do korzystania z telefonii SuperVoIP zgodnie z przewodnikiem użytkownika Medfile. Możesz przypisać kilku użytkowników aplikacji Medfile do jednego konta SIP (stanowiska / urządzenia końcowego).
Zobacz prezentację producenta:
Ważne:
Instrukcja obejmuje konfigurację integracji systemu Medfile z SuperVoIP . Aplikacja Medfile nie ma wbudowanego telefonu, aby realizować połączenia w technologii VOIP potrzebujesz urządzenie SIP, więcej info > tutaj
Info:
• Jeżeli jesteś klientem Medfile i chcesz przetestować nasze usługi skorzystaj z predefiniowanego dla usług Medfile linku rejestracyjnego > tutaj
• Ofertę specjalną dla klientów Medfile możesz pobrać tutaj
Zobacz również:
Info na stronie producenta
Tagi: integracja supervoip z medfile, integracja telefonii z medfile, medfile
abonent nie słyszy rozmowy adres IP Asterisk Asterisk SIP trunk awaria dziwne połączenia grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto sip niezalogowane limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny poczta głosowa przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SRTP SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP TCP TLS transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper