Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
1. Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz “moje konto / usługi”, pod dolną belką “Usługi globalne” wybierz usługę “SuperVoIP API”
2. Skopiuj wygenerowany klucz i wklej w aplikacji MedFile.
3. Skopiuj z Medfile link >Adres URL do powiadomień< i wklej go w pole >URL notyfikacji< w ustawieniach SuperVoIP API:
4. Kliknij Zapisz.
5. W aplikacji Medfile skonfiguruj użytkowników, którym chcesz przypisać uprawnienia do korzystania z telefonii SuperVoIP zgodnie z przewodnikiem użytkownika Medfile. Możesz przypisać kilku użytkowników aplikacji Medfile do jednego konta SIP (stanowiska / urządzenia końcowego).
Zobacz prezentację producenta:
Ważne:
Instrukcja obejmuje konfigurację integracji systemu Medfile z SuperVoIP . Aplikacja Medfile nie ma wbudowanego telefonu, aby realizować połączenia w technologii VOIP potrzebujesz urządzenie SIP, więcej info > tutaj
Info:
• Jeżeli jesteś klientem Medfile i chcesz przetestować nasze usługi skorzystaj z predefiniowanego dla usług Medfile linku rejestracyjnego > tutaj
• Ofertę specjalną dla klientów Medfile możesz pobrać tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Medfile
Medfile
Konfiguracja integracji Medfile z SuperVoIP
1. Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz “moje konto / usługi”, pod dolną belką “Usługi globalne” wybierz usługę “SuperVoIP API”

2. Skopiuj wygenerowany klucz i wklej w aplikacji MedFile.
3. Skopiuj z Medfile link >Adres URL do powiadomień< i wklej go w pole >URL notyfikacji< w ustawieniach SuperVoIP API:

4. Kliknij Zapisz.
5. W aplikacji Medfile skonfiguruj użytkowników, którym chcesz przypisać uprawnienia do korzystania z telefonii SuperVoIP zgodnie z przewodnikiem użytkownika Medfile. Możesz przypisać kilku użytkowników aplikacji Medfile do jednego konta SIP (stanowiska / urządzenia końcowego).
Zobacz prezentację producenta:
Ważne:
Instrukcja obejmuje konfigurację integracji systemu Medfile z SuperVoIP . Aplikacja Medfile nie ma wbudowanego telefonu, aby realizować połączenia w technologii VOIP potrzebujesz urządzenie SIP, więcej info > tutaj
Info:
• Jeżeli jesteś klientem Medfile i chcesz przetestować nasze usługi skorzystaj z predefiniowanego dla usług Medfile linku rejestracyjnego > tutaj
• Ofertę specjalną dla klientów Medfile możesz pobrać tutaj
Zobacz również:
Info na stronie producenta
Tagi: integracja supervoip z medfile, integracja telefonii z medfile, medfile
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk cesja cesja konta doładowania konta doładować konto grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak naliczane są opłaty konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer angielski numer zagraniczny odbieranie wiadomości SMS pierwsze logowanie SIP poczta głosowa regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zasilić konto zmiana danych zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper