Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
1. Pobierz i zainstaluj aplikację z app store lub kliknij tutaj.
2. Po zainstalowaniu aplikacji przejdź do konfiguracji, w tym celu wybierz “USE SIP ACCOUNT”
3. W poniższe pola wpisz:
– Numer konta SIP – siedmiocyfrowy numer, który znajdziesz panelu w zakładce Moje konto > Usługi
– Hasło: – otrzymałeś na e-mail po zweryfikowaniu konta abonenckiego (lub dodaniu nowego konta SIP).
Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta). Hasło można zmienić w panelu po kliknięciu na numer konta SIP.
4. Zatwierdź wprowadzone informacje klikając: LOGIN
Jeśli aplikacja nie zaloguje się sprawdź hasło do konta SIP lub przeczytaj tutaj
Uwaga! Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta). Hasło można zmienić w panelu po kliknięciu na numer konta SIP.
Info:
Pamiętaj, że aplikacja to dodatkowy dialer w telefonie, ustawienia Twojego telefonu komórkowego bezpośrednio wpływają na poprawne działanie aplikacji, np. przy słabej baterii telefon może całkowicie usypiać aplikację VoIP (mobilny VoIP znacznie zwiększa zużycie energii), połączenia GSM mogą być priorytetowane przez co będą rozłączać aktywne połączenia VoIP. Poprawne działanie aplikacji na telefonie komórkowym jest zależne od indywidualnych ustawień Twojego urządzenia. Do korzystania z mobilnego VoIP potrzebne jest stabilne połączenie WiFi lub przynajmniej połączenie 3G, więcej info tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Aplikacje SIP > Urządzenia mobilne z systemem iPhone
Linphone na iPhone
1. Pobierz i zainstaluj aplikację z app store lub kliknij tutaj.
2. Po zainstalowaniu aplikacji przejdź do konfiguracji, w tym celu wybierz “USE SIP ACCOUNT”
3. W poniższe pola wpisz:

– Numer konta SIP – siedmiocyfrowy numer, który znajdziesz panelu w zakładce Moje konto > Usługi
– Hasło: – otrzymałeś na e-mail po zweryfikowaniu konta abonenckiego (lub dodaniu nowego konta SIP).
Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta). Hasło można zmienić w panelu po kliknięciu na numer konta SIP.
– Domena: sip.supervoip.pl
– Zaznacz TRANSPORT: TCP
4. Zatwierdź wprowadzone informacje klikając: LOGIN
Jeśli aplikacja nie zaloguje się sprawdź hasło do konta SIP lub przeczytaj tutaj
Uwaga! Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta). Hasło można zmienić w panelu po kliknięciu na numer konta SIP.
Info:
Pamiętaj, że aplikacja to dodatkowy dialer w telefonie, ustawienia Twojego telefonu komórkowego bezpośrednio wpływają na poprawne działanie aplikacji, np. przy słabej baterii telefon może całkowicie usypiać aplikację VoIP (mobilny VoIP znacznie zwiększa zużycie energii), połączenia GSM mogą być priorytetowane przez co będą rozłączać aktywne połączenia VoIP. Poprawne działanie aplikacji na telefonie komórkowym jest zależne od indywidualnych ustawień Twojego urządzenia. Do korzystania z mobilnego VoIP potrzebne jest stabilne połączenie WiFi lub przynajmniej połączenie 3G, więcej info tutaj
Zobacz również:
Moje konto SIP nie loguje się (pierwsze uruchomienie)
Problemy z VoIP i sposoby ich rozwiązywania
Konta SIP a numery publiczne
Tagi: Linphone na iphone
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk cesja cesja konta doładowania konta doładować konto grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak naliczane są opłaty konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer zagraniczny odbieranie wiadomości SMS pierwsze logowanie SIP poczta głosowa regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zasilić konto zmiana danych zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper