1. Aby poznać adres IP telefonu należy nacisnąć podświetlony przycisk, który znajduje się na BAZIE. Na wyświetlaczu słuchawki wyświetli się adres IP telefonu
2. Uzyskany adres wpisz w okno przeglądarki internetowej
3. Zaloguj się do panelu telefonu podając domyślny PIN 0000
4. Przejdź do zakładki Ustawienia -> Telefonia -> Połączenia (Settings -> Telephony -> Connections)
5. Po prawej stronie przy pozycji 1 kliknij przycisk Edycja (Edit)
6. W polu Nazwa uwierzytelniania (Authetication name) wpisz login SIP widoczny w panelu supervoip.pl w zakładce moje konto/usługi. Będzie to 7 cyfrowy numer zaczynający się na 12..... lub 212.....
7. W pole Hasło uwierzytelniania (Authetication password) wpisz hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienić w panelu klienta. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
8. W polu Nazwa użytkownika (Username) wpisz to samo co w polu Authetication Name (krok 6)
9. W polu Nazwa wyświetlana (Display Name) wpisz dowolną nazwę (lub pozostaw puste)
10. Kliknij Pokaż ustawienia dodatkowe (Show advanced settings)
11. W polu Domena (domain) wpisz: sip.supervoip.pl
12. W polu Adres serwera proxy (proxy server address) wpisz: sip.supervoip.pl
13. W polu Serwer rejestracji (Registration server) wpisz: sip.supervoip.pl
14. Akceptuj na dole strony przyciskiem Ustaw (SET)
15. Przejdź do zakładki: Ustawienia -> Telefonia -> Przypisanie numeru (Settings -> Telephony -> Number Assignment)
16. Zaznacz w opcji dla połączeń wychodzących (for outgoing calls) i dla połączeń przychodzących (for incoming calls) aby połączenia były realizowane przez zdefiniowane konto voip
Zrzut ekranu konfiguracji:
Jeżeli urządzenie często zawiesza się (np. po aktualizacji routera) zmień rodzaj transportu z Automatycznie na Tylko TCP w oknie wyboru: Wybierz protokół sieciowy i zatwierdź zmiany przyciskiem Ustaw