Ten wariant konfiguracji zalecamy jeśli na centrali nie musisz rozróżniać numeru na który przychodzi połączenie lub jeśli posiadasz tylko jeden numer telefonu w SuperVoIP. Jeśli posiadasz więcej numerów i chcesz wiedzieć na który numer dostajesz połączenie musisz użyć konfiguracji z usługą SIP trunk.
Aby skonfigurować wybierz w centrali zakładkę SIP trunk i wpisz odpowiednie wartości w pola:
1. Nazwa dostawcy: SuperVoIP
2. Wymaga rejestracji: zaznacz
3. od domeny: sip.supervoip.pl
4. Nazwa użytkownika: numer konta SIP
5. Nazwa hosta: sip.supervoip.pl
6. od użytkownika: numer konta SIP
7. hasło: hasło do konta SIP - wysyłane na maila po weryfikacji konta. Hasło do konta SIP można zmienić w panelu zarządzania.
Teraz skonfiguruj regułę przychodzącą. Wybierz z menu reguły przychodzące
W polu wzorzec wpisz: _X.
Zapisz i przeładuj