Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Konfiguracja integracji Comoveo CRM poprzez SuperVoIP API
Aby integracja była możliwa niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SuperVoIP API.
1. W menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz “moje konto / usługi”, pod dolną belką “Usługi globalne” wybierz usługę z listy rozwijanej “SuperVoIP API” 2. Po dodaniu kliknij i skopiuj klucz API
3. W aplikacji Comoveo CRM wejdź do zakładki ustawienia globalne -> Pracownicy (dostępne dla użytkowników posiadających uprawnienia administracyjne)
Wybierz użytkownika dla którego chcesz skonfigurować VOIP i uzupełnij dane: * login (login do panelu w supervoip.pl) * SIP (numer konta SIP) * hasło (hasło konta SIP) * APIKEY (Klucz API skopiowany wcześniej)
Jeżeli wszystkie dane są poprawne, to koniec konfiguracji, wszystkie połączenia przychodzące będą przechodzić przez system Comoveo CRM oraz będzie można realizować połączenia bezpośrednio z systemu CRM.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Comoveo CRM
Comoveo CRM
Konfiguracja integracji Comoveo CRM poprzez SuperVoIP API
Aby integracja była możliwa niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SuperVoIP API.
1. W menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz “moje konto / usługi”, pod dolną belką “Usługi globalne” wybierz usługę z listy rozwijanej “SuperVoIP API”
2. Po dodaniu kliknij i skopiuj klucz API
3. W aplikacji Comoveo CRM wejdź do zakładki ustawienia globalne -> Pracownicy (dostępne dla użytkowników posiadających uprawnienia administracyjne)
Wybierz użytkownika dla którego chcesz skonfigurować VOIP i uzupełnij dane:
* login (login do panelu w supervoip.pl)
* SIP (numer konta SIP)
* hasło (hasło konta SIP)
* APIKEY (Klucz API skopiowany wcześniej)
Jeżeli wszystkie dane są poprawne, to koniec konfiguracji, wszystkie połączenia przychodzące będą przechodzić przez system Comoveo CRM oraz będzie można realizować połączenia bezpośrednio z systemu CRM.
Zobacz również:
SuperVoIP API
Link do strony producenta
Tagi: Comoveo, Comoveo CRM
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer USA numer zagraniczny pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper