Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Konfiguracja integracji Firmao CRM poprzez SuperVoIP API
W celu integracji niezbędna jest usługa SuperVoIP API.
Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz “moje konto / usługi”, pod dolną belką “Usługi globalne” wybierz usługę “SuperVoIP API”. Po aktywacji usługi wejdź w ustawienia i skopiuj klucz API:
Wygenerowany klucz z usługi SuperVoip API wklej do Ustawień Firmao. W tym celu w panelu Firmao wejdź w “Ustawienia firmy”, przejdź do zakładki „Integracje”, a następnie wybierz „Zintegrowany telefon VOIP”: Uzupełnij wszystkie pola: „Login:” login do panelu SuperVoip.pl „Hasło:” hasło do panelu SuperVoip.pl „Klucz poufny:” klucz API wygenerowany w panelu SuperVoip.
Uzupełnij w szczegółach użytkownika numer konta SIP w polu > Login zintegrowanego telefonu VOIP:
🔄 ObsługaSMS: Integracja obsługuje wysyłkę i odbiór wiadomości SMS przez SuperVoIP. Zapytaj obsługę Firmao o aktywację usługi SMS.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Firmao CRM
Firmao CRM
Konfiguracja integracji Firmao CRM poprzez SuperVoIP API
W celu integracji niezbędna jest usługa SuperVoIP API.
Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz “moje konto / usługi”, pod dolną belką “Usługi globalne” wybierz usługę “SuperVoIP API”. Po aktywacji usługi wejdź w ustawienia i skopiuj klucz API:
Wygenerowany klucz z usługi SuperVoip API wklej do Ustawień Firmao. W tym celu w panelu Firmao wejdź w “Ustawienia firmy”, przejdź do zakładki „Integracje”, a następnie wybierz „Zintegrowany telefon VOIP”:

Uzupełnij wszystkie pola:
„Login:” login do panelu SuperVoip.pl
„Hasło:” hasło do panelu SuperVoip.pl
„Klucz poufny:” klucz API wygenerowany w panelu SuperVoip.
Uzupełnij w szczegółach użytkownika numer konta SIP w polu > Login zintegrowanego telefonu VOIP:

🔄 Obsługa SMS:
Integracja obsługuje wysyłkę i odbiór wiadomości SMS przez SuperVoIP.
Zapytaj obsługę Firmao o aktywację usługi SMS.
🔗 Zobacz również:
SuperVoIP API
Link do strony producenta
Tagi: Firmao, firmao CRM, integracja firmao
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk dokumenty do numeru grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak przenieść numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer angielski numer Niemcy numer niemiecki numer USA numer zagraniczny poczta głosowa przeniesienie numeru przenieść numer do państwa przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR siptrunk SIP trunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper