Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Informacje techniczne

Kiedy potrzebuję SIP trunk?

SIP trunk jest usługą dedykowaną dla central telefonicznych, umożliwia realizację ruchu przychodzącego z wszystkich numerów publicznych na koncie SIP oraz zarządzanie prezentacją ruchu wychodzącego z centrali użytkownika.

Jeżeli posiadasz na jednym koncie SIP więcej jak jeden numer i Twoje urządzenie obsługuje SIP trunk możesz włączyć usługę SIP trunk w Moje konto > Usługi globalne. Konto SIP posiada jeden kanał wychodzący, ilość możesz zwiększyć włączając usługę globalną „Dodatkowe kanały wychodzące”. SIP trunk możesz również kupić w pakiecie (zawiera 10 kanałów wychodzących) podczas rejestracji lub na aktywnym koncie pod warunkiem, że nie masz aktywnego pakietu wirtualnej centrali. 

Jeżeli masz jedno konto SIP i jeden numer, Twoja centrala obsługuje SIP trunk wówczas nie potrzebujesz usługi SIP trunk, zarejestruj urządzenie do konta SIP (bez włączonej usługi SIP trunk) i dodaj kanały wychodzące do konta SIP lub zamów Pakiet SIP trunk zawierający 10 kanałów wychodzących w cenie pakietu. Ilość kanałów możesz rozszerzyć w dowolnej chwili w usłudze globalnej Dodaj kanały wychodzące do konta SIP.

W usługa SIP trunk działa w 3 trzech trybach:
1. Włączony SIP trunk – autoryzacja login/hasło
2. Włączony SIP trunk – autoryzacja IP
3. Wyłączony SIP trunk

 

Info:

Możesz korzystać z naszej Wirtualnej centrali oraz równocześnie z własnej centrali IP przez SIP trunk. Dodaj do konta usługę globalną SIP trunk i ustaw tryb „Włączony SIP trunk” na koncie SIP podłączonym do centrali (lub kilku kontach podłączonych do kilku central IP). Na kontach SIP obsługiwanych przez wirtualną centralę SuperVoIP ustaw tryb „Wyłączony SIP trunk” w SIP trunk konfiguracja

 

Porada:

Jeżeli posiadasz własną centralę IP i nie zamierzasz korzystać równocześnie z naszej wirtualnej centrali – wybierz Pakiet SIP trunk zawierający 10 kanałów wychodzących w cenie pakietu.

Tagi: