Najlepiej działają łącza światłowodowe oraz kablowe, sprawdza się również łącze LTE, np. PLUS, ORANGE, T-Mobile, PLAY z publicznym adresem IP (może być zmienny).
VoIP wymaga nie więcej niż 100 kb/s w celu uzyskania stabilnego głosu o wysokiej jakości, wystarczające pasmo transmisji to co najmniej 30 kbit/s, to niewiele, ale zwróć uwagę czy łącze nie jest zbytnio obciążone szczególnie jeśli korzystasz przez Wi-Fi.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Informacje techniczne
Jakie łącze potrzebuję aby korzystać z SuperVoIP?
Najlepiej działają łącza światłowodowe oraz kablowe, sprawdza się również łącze LTE, np. PLUS, ORANGE, T-Mobile, PLAY z publicznym adresem IP (może być zmienny).
VoIP wymaga nie więcej niż 100 kb/s w celu uzyskania stabilnego głosu o wysokiej jakości, wystarczające pasmo transmisji to co najmniej 30 kbit/s, to niewiele, ale zwróć uwagę czy łącze nie jest zbytnio obciążone szczególnie jeśli korzystasz przez Wi-Fi.
Zobacz również:
Problemy z VoIP i sposoby ich rozwiązywania
Tagi: łącze VoIP
aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip HD ilość połączeń na numerze IVR jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia poczta głosowa problemy sip przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP TCP transfer połączeń umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń