Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Rozliczenia
Stan konta sprawdzisz wybierając *22 z telefonu zalogowanego do SuperVoIP
aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip HD ilość połączeń na numerze IVR jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia poczta głosowa problemy sip przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP TCP transfer połączeń umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Rozliczenia
Jak sprawdzić stan konta przez telefon?
Stan konta sprawdzisz wybierając *22 z telefonu zalogowanego do SuperVoIP
aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip HD ilość połączeń na numerze IVR jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia poczta głosowa problemy sip przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP TCP transfer połączeń umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń