2. Po pobraniu i uruchomieniu aplikacji skonfiguruj linię uzupełniając dane:
– KONTO SIP – siedmiocyfrowy numer, który znajdziesz panelu w zakładce Moje konto > Usługi
– HASŁO KONTA SIP – hasło otrzymałeś na e-mail po zweryfikowaniu konta abonenckiego (lub dodaniu nowego konta SIP).
Uwaga! Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta). Hasło można zmienić w panelu po kliknięciu na numer konta SIP.
Potwierdź przyciskiem ZALOGUJ
3. Poprawną konfigurację potwierdza zielona ikona przy „SIP zalogowany”
Jeśli aplikacja nie zaloguje się sprawdź hasło do konta SIP lub przeczytaj tutaj
Uwaga! Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta). Hasło można zmienić w panelu po kliknięciu na numer konta SIP.
Info:
Pamiętaj, że aplikacja to dodatkowy dialer w telefonie, ustawienia Twojego telefonu komórkowego bezpośrednio wpływają na poprawne działanie aplikacji, np. przy słabej baterii telefon może całkowicie usypiać aplikację VoIP (mobilny VoIP znacznie zwiększa zużycie energii), połączenia GSM mogą być priorytetowane przez co będą rozłączać aktywne połączenia VoIP. Poprawne działanie aplikacji na telefonie komórkowym jest zależne od indywidualnych ustawień Twojego urządzenia. Do korzystania z mobilnego VoIP potrzebne jest stabilne połączenie WiFi lub przynajmniej połączenie 3G, więcej info tutaj
Porada: Możesz zarejestrować kilka kont SIP jeżeli np. posiadasz kilka numerów publicznych i chcesz rozdzielić ich obsługę (odbierać i wykonywać połączenia niezależnie na różnych numerach publicznych).
Jeżeli masz inne konta SIP z przypisanymi numerami i chcesz je dodać do aplikacji kliknij na menu w lewym górnym rogu (ikona „hamburger”) i wybierz konfigurator aby przejść do asystenta, kliknij SKONFIGURUJ KONTO SIP i postępuj analogicznie jak w pkt. 2 dodając kolejną linię / konto.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Aplikacje SIP > Urządzenia mobilne z systemem Android
SuperSIP od SuperVoIP
SuperSIP dla systemu Andorid
1. Pobierz i zainstaluj aplikację ze sklepu Google PLAY. Kliknij tutaj aby pobrać.
2. Po pobraniu i uruchomieniu aplikacji skonfiguruj linię uzupełniając dane:
– KONTO SIP – siedmiocyfrowy numer, który znajdziesz panelu w zakładce Moje konto > Usługi
– HASŁO KONTA SIP – hasło otrzymałeś na e-mail po zweryfikowaniu konta abonenckiego (lub dodaniu nowego konta SIP).
Uwaga! Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta). Hasło można zmienić w panelu po kliknięciu na numer konta SIP.
Potwierdź przyciskiem ZALOGUJ
3. Poprawną konfigurację potwierdza zielona ikona przy „SIP zalogowany”
Jeśli aplikacja nie zaloguje się sprawdź hasło do konta SIP lub przeczytaj tutaj
Uwaga! Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta). Hasło można zmienić w panelu po kliknięciu na numer konta SIP.
Info:
Pamiętaj, że aplikacja to dodatkowy dialer w telefonie, ustawienia Twojego telefonu komórkowego bezpośrednio wpływają na poprawne działanie aplikacji, np. przy słabej baterii telefon może całkowicie usypiać aplikację VoIP (mobilny VoIP znacznie zwiększa zużycie energii), połączenia GSM mogą być priorytetowane przez co będą rozłączać aktywne połączenia VoIP. Poprawne działanie aplikacji na telefonie komórkowym jest zależne od indywidualnych ustawień Twojego urządzenia. Do korzystania z mobilnego VoIP potrzebne jest stabilne połączenie WiFi lub przynajmniej połączenie 3G, więcej info tutaj
Porada:
Możesz zarejestrować kilka kont SIP jeżeli np. posiadasz kilka numerów publicznych i chcesz rozdzielić ich obsługę (odbierać i wykonywać połączenia niezależnie na różnych numerach publicznych).
Jeżeli masz inne konta SIP z przypisanymi numerami i chcesz je dodać do aplikacji kliknij na menu w lewym górnym rogu (ikona „hamburger”) i wybierz konfigurator aby przejść do asystenta, kliknij SKONFIGURUJ KONTO SIP i postępuj analogicznie jak w pkt. 2 dodając kolejną linię / konto.
Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne
Moje konto SIP nie loguje się (pierwsze uruchomienie)
Problemy z VoIP i sposoby ich rozwiązywania
Tagi: aplikacja android, aplikacja na komórkę, SuperSIP
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper