2. Po pobraniu i uruchomieniu aplikacji skonfiguruj linię uzupełniając dane:
– KONTO SIP – siedmiocyfrowy numer, który znajdziesz panelu w zakładce Moje konto > Usługi – HASŁO KONTA SIP – hasło otrzymałeś na e-mail po zweryfikowaniu konta abonenckiego (lub dodaniu nowego konta SIP). Hasło można zmienić w panelu po kliknięciu na numer konta SIP. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta).
Potwierdź przyciskiem ZALOGUJ
3. Poprawną konfigurację potwierdza zielona ikona przy „SIP zalogowany”
Jeśli aplikacja nie zaloguje się sprawdź hasło do konta SIP lub przeczytaj tutaj
Info: Pamiętaj, że aplikacja to dodatkowy dialer w telefonie, ustawienia Twojego telefonu komórkowego bezpośrednio wpływają na poprawne działanie aplikacji, np. przy słabej baterii telefon może całkowicie usypiać aplikację VoIP (mobilny VoIP znacznie zwiększa zużycie energii), połączenia GSM mogą być priorytetowane przez co będą rozłączać aktywne połączenia VoIP. Poprawne działanie aplikacji na telefonie komórkowym jest zależne od indywidualnych ustawień Twojego urządzenia. Do korzystania z mobilnego VoIP potrzebne jest stabilne połączenie WiFi lub przynajmniej połączenie 3G, więcej info tutaj
Porada: Możesz zarejestrować kilka kont SIP jeżeli np. posiadasz kilka numerów publicznych i chcesz rozdzielić ich obsługę (odbierać i wykonywać połączenia niezależnie na różnych numerach publicznych).
Jeżeli masz inne konta SIP z przypisanymi numerami i chcesz je dodać do aplikacji kliknij na menu w lewym górnym rogu (ikona „hamburger”) i wybierz konfigurator aby przejść do asystenta, kliknij SKONFIGURUJ KONTO SIP i postępuj analogicznie jak w pkt. 2 dodając kolejną linię / konto.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Aplikacje SIP > Urządzenia mobilne z systemem Android
SuperSIP od SuperVoIP
SuperSIP dla systemu Andorid
1. Pobierz i zainstaluj aplikację ze sklepu Google PLAY. Kliknij tutaj aby pobrać.
2. Po pobraniu i uruchomieniu aplikacji skonfiguruj linię uzupełniając dane:
– KONTO SIP – siedmiocyfrowy numer, który znajdziesz panelu w zakładce Moje konto > Usługi
– HASŁO KONTA SIP – hasło otrzymałeś na e-mail po zweryfikowaniu konta abonenckiego (lub dodaniu nowego konta SIP). Hasło można zmienić w panelu po kliknięciu na numer konta SIP. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu klienta (aplikacja loguje się do konta SIP – nie do panelu klienta).
Potwierdź przyciskiem ZALOGUJ
3. Poprawną konfigurację potwierdza zielona ikona przy „SIP zalogowany”
Jeśli aplikacja nie zaloguje się sprawdź hasło do konta SIP lub przeczytaj tutaj
Info:
Pamiętaj, że aplikacja to dodatkowy dialer w telefonie, ustawienia Twojego telefonu komórkowego bezpośrednio wpływają na poprawne działanie aplikacji, np. przy słabej baterii telefon może całkowicie usypiać aplikację VoIP (mobilny VoIP znacznie zwiększa zużycie energii), połączenia GSM mogą być priorytetowane przez co będą rozłączać aktywne połączenia VoIP. Poprawne działanie aplikacji na telefonie komórkowym jest zależne od indywidualnych ustawień Twojego urządzenia. Do korzystania z mobilnego VoIP potrzebne jest stabilne połączenie WiFi lub przynajmniej połączenie 3G, więcej info tutaj
Porada:
Możesz zarejestrować kilka kont SIP jeżeli np. posiadasz kilka numerów publicznych i chcesz rozdzielić ich obsługę (odbierać i wykonywać połączenia niezależnie na różnych numerach publicznych).
Jeżeli masz inne konta SIP z przypisanymi numerami i chcesz je dodać do aplikacji kliknij na menu w lewym górnym rogu (ikona „hamburger”) i wybierz konfigurator aby przejść do asystenta, kliknij SKONFIGURUJ KONTO SIP i postępuj analogicznie jak w pkt. 2 dodając kolejną linię / konto.
Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne
Moje konto SIP nie loguje się (pierwsze uruchomienie)
Problemy z VoIP i sposoby ich rozwiązywania
Tagi: aplikacja android, aplikacja na komórkę, SuperSIP
adresy IP Asterisk Asterisk SIP trunk dane konfiguracyjne grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD ilość połączeń na numerze IVR Jak dodać dodatkowe konto SIP jak dodać konto SIP jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek kodeki konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguracja SIP konfiguruj numer konta SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer nieosiągalny z innej sieci poczta głosowa podstawowa konfiguracja SIP protokoły przechwytywanie połączeń regulamin scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper ściąganie połączeń