Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
VoiceBot to zaawansowany asystent głosowy oparty na technologii GPT-4 zdolny do prowadzenia płynnych i naturalnych konwersacji. Wykorzystanie technologii ChatGPT 4.0 w usłudze VoiceBot otwiera nowe możliwości w interakcji cyfrowej, oferując użytkownikom doświadczenie niemal ludzkiej rozmowy.
Aby korzystać z Voicebota trzeba zasilić go informacjami o których ma rozmawiać z klientami i podłączyć pod numer telefonu. Voicebot odbiera połączenia telefoniczne, nie wykonuje połączeń wychodzących.
Usługa VoiceBot dostępna jest w nowym panelu, zobacz prezentację usługi:
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług
VoiceBot
VoiceBot to zaawansowany asystent głosowy oparty na technologii GPT-4 zdolny do prowadzenia płynnych i naturalnych konwersacji. Wykorzystanie technologii ChatGPT 4.0 w usłudze VoiceBot otwiera nowe możliwości w interakcji cyfrowej, oferując użytkownikom doświadczenie niemal ludzkiej rozmowy.
Aby korzystać z Voicebota trzeba zasilić go informacjami o których ma rozmawiać z klientami i podłączyć pod numer telefonu. Voicebot odbiera połączenia telefoniczne, nie wykonuje połączeń wychodzących.
Usługa VoiceBot dostępna jest w nowym panelu, zobacz prezentację usługi:
–
Zobacz również:
Cennik usług i IVR
Tagi: AI, asystent głosowy, bot, bot głosowy, ChatGPT, sztuczna inteligencja, voicebot
aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja cesja konta dokumenty do numeru grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działają połączenia nie działa SIP nie działa telefon numer angielski pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip przeniesienie numeru regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper