VoiceBot to zaawansowany asystent głosowy oparty na technologii GPT-4 zdolny do prowadzenia płynnych i naturalnych konwersacji. Wykorzystanie technologii ChatGPT 4.0 w usłudze VoiceBot otwiera nowe możliwości w interakcji cyfrowej, oferując użytkownikom doświadczenie niemal ludzkiej rozmowy.
Aby korzystać z Voicebota trzeba zasilić go informacjami o których ma rozmawiać z klientami i podłączyć pod numer telefonu.
Usługa VoiceBot dostępna jest w nowym panelu, zobacz prezentację usługi:
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług
VoiceBot
VoiceBot to zaawansowany asystent głosowy oparty na technologii GPT-4 zdolny do prowadzenia płynnych i naturalnych konwersacji. Wykorzystanie technologii ChatGPT 4.0 w usłudze VoiceBot otwiera nowe możliwości w interakcji cyfrowej, oferując użytkownikom doświadczenie niemal ludzkiej rozmowy.
Aby korzystać z Voicebota trzeba zasilić go informacjami o których ma rozmawiać z klientami i podłączyć pod numer telefonu.
Usługa VoiceBot dostępna jest w nowym panelu, zobacz prezentację usługi:
–
Zobacz również:
Cennik usług i IVR
Tagi: AI, asystent głosowy, bot, bot głosowy, ChatGPT, sztuczna inteligencja, voicebot
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria numeru awaria telefonu doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip ilość połączeń na numerze ilość połączeń na SIP IVR jak naliczane są opłaty kanały konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP