Ten wariant konfiguracji zalecamy jeśli na centrali nie musisz rozróżniać numeru na który przychodzi połączenie lub jeśli posiadasz tylko jeden numer telefonu w SuperVoIP. Jeśli posiadasz więcej numerów i chcesz wiedzieć na który numer dostajesz połączenie musisz użyć konfiguracji z usługą SIP trunk, zobacz tutaj
Aby skonfigurować wybierz w centrali zakładkę SIP trunk i wpisz odpowiednie wartości w pola: 1. Nazwa dostawcy: SuperVoIP 2. Wymaga rejestracji: zaznacz 3. od domeny: sip.supervoip.pl 4. Nazwa użytkownika: numer konta SIP 5. Nazwa hosta: sip.supervoip.pl 6. od użytkownika: numer konta SIP 7. hasło: hasło do konta SIP – wysyłane na maila po weryfikacji konta. Hasło do konta SIP można zmienić w panelu zarządzania.
Teraz skonfiguruj regułę przychodzącą. Wybierz z menu reguły przychodzące W polu wzorzec wpisz: _X.
Zapisz i przeładuj.
Info: Połączenia wychodzące będą realizowane numerem publicznym z konta SIP. Jeżeli na koncie SIP jest więcej jak jeden numer zmianę prezentacji wykonasz w „konfiguruj numer” bezpośrednio przy numerze publicznym lub usłudze Zarządzanie prezentacją. Dla połączeń przekierowanych połączenie przychodzące może prezentować się numerem przychodzącym.
Porada: Jeżeli masz jedno konto SIP i jeden numer, Twoja centrala obsługuje SIP trunk wówczas nie potrzebujesz usługi SIP trunk, zarejestruj urządzenie do konta SIP (bez włączonej usługi SIP trunk) i dodaj kanały wychodzące do konta SIP. Zobacz więcej tutaj: Kiedy potrzebuję SIP trunk?
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja urządzeń > Centrale IP
Grandstream UCM6202 bez usługi SIP trunk
Ten wariant konfiguracji zalecamy jeśli na centrali nie musisz rozróżniać numeru na który przychodzi połączenie lub jeśli posiadasz tylko jeden numer telefonu w SuperVoIP. Jeśli posiadasz więcej numerów i chcesz wiedzieć na który numer dostajesz połączenie musisz użyć konfiguracji z usługą SIP trunk, zobacz tutaj
Aby skonfigurować wybierz w centrali zakładkę SIP trunk i wpisz odpowiednie wartości w pola:
1. Nazwa dostawcy: SuperVoIP
2. Wymaga rejestracji: zaznacz
3. od domeny: sip.supervoip.pl
4. Nazwa użytkownika: numer konta SIP
5. Nazwa hosta: sip.supervoip.pl
6. od użytkownika: numer konta SIP
7. hasło: hasło do konta SIP – wysyłane na maila po weryfikacji konta. Hasło do konta SIP można zmienić w panelu zarządzania.
Teraz skonfiguruj regułę przychodzącą. Wybierz z menu reguły przychodzące
W polu wzorzec wpisz: _X.
Zapisz i przeładuj.
Info:
Połączenia wychodzące będą realizowane numerem publicznym z konta SIP. Jeżeli na koncie SIP jest więcej jak jeden numer zmianę prezentacji wykonasz w „konfiguruj numer” bezpośrednio przy numerze publicznym lub usłudze Zarządzanie prezentacją.
Dla połączeń przekierowanych połączenie przychodzące może prezentować się numerem przychodzącym.
Porada:
Jeżeli masz jedno konto SIP i jeden numer, Twoja centrala obsługuje SIP trunk wówczas nie potrzebujesz usługi SIP trunk, zarejestruj urządzenie do konta SIP (bez włączonej usługi SIP trunk) i dodaj kanały wychodzące do konta SIP. Zobacz więcej tutaj: Kiedy potrzebuję SIP trunk?
Zobacz również:
SIP trunk konfiguracja
Nasze adresy IP, porty SIP UDP, TLS i TCP, kodeki i protokoły
Ile rozmów mogę prowadzić na jednym koncie SIP lub numerze?
Tagi: grandstream UCM, konfiguracja grandstream UCM
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper