Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Konfiguracja integracji Comoveo CRM poprzez SuperVoIP API
Aby integracja była możliwa niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SuperVoIP API.
1. W menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz “moje konto / usługi”, pod dolną belką “Usługi globalne” wybierz usługę z listy rozwijanej “SuperVoIP API” 2. Po dodaniu kliknij i skopiuj klucz API
3. W aplikacji Comoveo CRM wejdź do zakładki ustawienia globalne -> Pracownicy (dostępne dla użytkowników posiadających uprawnienia administracyjne)
Wybierz użytkownika dla którego chcesz skonfigurować VOIP i uzupełnij dane: * login (login do panelu w supervoip.pl) * SIP (numer konta SIP) * hasło (hasło konta SIP) * APIKEY (Klucz API skopiowany wcześniej)
Jeżeli wszystkie dane są poprawne, to koniec konfiguracji, wszystkie połączenia przychodzące będą przechodzić przez system Comoveo CRM oraz będzie można realizować połączenia bezpośrednio z systemu CRM.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Comoveo CRM
Comoveo CRM
Konfiguracja integracji Comoveo CRM poprzez SuperVoIP API
Aby integracja była możliwa niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SuperVoIP API.
1. W menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz “moje konto / usługi”, pod dolną belką “Usługi globalne” wybierz usługę z listy rozwijanej “SuperVoIP API”
2. Po dodaniu kliknij i skopiuj klucz API
3. W aplikacji Comoveo CRM wejdź do zakładki ustawienia globalne -> Pracownicy (dostępne dla użytkowników posiadających uprawnienia administracyjne)
Wybierz użytkownika dla którego chcesz skonfigurować VOIP i uzupełnij dane:
* login (login do panelu w supervoip.pl)
* SIP (numer konta SIP)
* hasło (hasło konta SIP)
* APIKEY (Klucz API skopiowany wcześniej)
Jeżeli wszystkie dane są poprawne, to koniec konfiguracji, wszystkie połączenia przychodzące będą przechodzić przez system Comoveo CRM oraz będzie można realizować połączenia bezpośrednio z systemu CRM.
Zobacz również:
SuperVoIP API
Link do strony producenta
Tagi: Comoveo, Comoveo CRM
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów chcę przenieść numer fakturowanie grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numery do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper