Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Konfiguracja integracji Firmao CRM poprzez SuperVoIP API

W celu integracji niezbędna jest usługa SuperVoIP API.

Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz “moje konto / usługi”, pod dolną belką “Usługi globalne” wybierz usługę “SuperVoIP API”. Po aktywacji usługi wejdź w ustawienia i skopiuj klucz API:

Wygenerowany klucz z usługi SuperVoip API wklej do Ustawień Firmao. W tym celu w panelu Firmao wejdź w “Ustawienia firmy”, przejdź do zakładki „Integracje”, a następnie wybierz „Zintegrowany telefon VOIP”:

Uzupełnij wszystkie pola:
Login:” login do panelu SuperVoip.pl
Hasło:” hasło do panelu SuperVoip.pl
Klucz poufny:” klucz API wygenerowany w panelu SuperVoip.

Uzupełnij w szczegółach użytkownika numer konta SIP w polu > Login zintegrowanego telefonu VOIP:

Obsługa SMS:
Integracja obsługuje wysyłkę i odbiór wiadomości SMS przez SuperVoIP.
Zapytaj obsługę Firmao o aktywację usługi SMS.

Zobacz również:
SuperVoIP API
Link do strony producenta