Możliwości usługi Wirtualny sekretariat: Dzięki usłudze możesz na bieżąco monitorować statystyki pracy, błyskawicznie łączyć się z wybranymi numerami oraz zarządzać połączeniami poprzez intuicyjny panel. Postaw na nowoczesny sposób prowadzenia infolinii.
Usługa dedykowana jest dla wirtualnych biur i firm, które obsługują klientów z różnych branż.
Dzięki usłudze możesz: – zarządzać połączeniami wychodzącymi przez www, – zaimportować z pliku tekstowego numery i zarządzać nimi przez www, – wykonywać połączenia poprzez kliknięcie myszką w numer, – zdefiniować różne statusy rozmów, – sprawdzać statystyki pracy konsultantów.
Biling: Co zobaczysz: – listę połączeń przychodzących i wychodzących, – bieżące połączenie i informację kto dzwoni oraz nazwę numeru na jaki dzwoni, – aktywność innych agentów, – aktualną listę osób oczekujących na połączenie w kolejkach, Co możesz: – kliknąć w numer na liście połączeń i natychmiast połączyć się z nim, – wybrać numer z listy, którym chcesz prezentować połączenie wychodzące, – przetransferować połączenie na inny numer z listy, – opisać daną rozmowę przy pomocy notatki lub statusu, – filtrować biling według różnych filtrów (daty, czasu, skutku rozmowy)
Zadania: Co w niej zobaczysz: – listę zadań (połączeń) do wykonania, Co możesz? – kliknąć w numer i i natychmiast połączyć się z nim, – opisać daną rozmowę przy pomocy notatki lub statusu.
Moje numery: – jeżeli przyjmujesz połączenia na więcej jak jednym numerze możesz ustawić indywidualną nazwę dla każdego numeru, która wyświetli się podczas połączenia co pozwoli Ci łatwo rozróżnić na który numer przychodzi połączenie.
Moje kolejki: – możesz zarządzać kolejkami: dołączać i odłączać agentów.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Wirtualny sekretariat
Wirtualny sekretariat – możliwości
Możliwości usługi Wirtualny sekretariat:
Dzięki usłudze możesz na bieżąco monitorować statystyki pracy, błyskawicznie łączyć się z wybranymi numerami oraz zarządzać połączeniami poprzez intuicyjny panel. Postaw na nowoczesny sposób prowadzenia infolinii.
Usługa dedykowana jest dla wirtualnych biur i firm, które obsługują klientów z różnych branż.
Dzięki usłudze możesz:
– zarządzać połączeniami wychodzącymi przez www,
– zaimportować z pliku tekstowego numery i zarządzać nimi przez www,
– wykonywać połączenia poprzez kliknięcie myszką w numer,
– zdefiniować różne statusy rozmów,
– sprawdzać statystyki pracy konsultantów.
Biling:
Co zobaczysz:
– listę połączeń przychodzących i wychodzących,
– bieżące połączenie i informację kto dzwoni oraz nazwę numeru na jaki dzwoni,
– aktywność innych agentów,
– aktualną listę osób oczekujących na połączenie w kolejkach,
Co możesz:
– kliknąć w numer na liście połączeń i natychmiast połączyć się z nim,
– wybrać numer z listy, którym chcesz prezentować połączenie wychodzące,
– przetransferować połączenie na inny numer z listy,
– opisać daną rozmowę przy pomocy notatki lub statusu,
– filtrować biling według różnych filtrów (daty, czasu, skutku rozmowy)
Zadania:
Co w niej zobaczysz:
– listę zadań (połączeń) do wykonania,
Co możesz?
– kliknąć w numer i i natychmiast połączyć się z nim,
– opisać daną rozmowę przy pomocy notatki lub statusu.
Książka adresowa:
– możesz zdefiniować wspólną książkę adresową.
Moje numery:
– jeżeli przyjmujesz połączenia na więcej jak jednym numerze możesz ustawić indywidualną nazwę dla każdego numeru, która wyświetli się podczas połączenia co pozwoli Ci łatwo rozróżnić na który numer przychodzi połączenie.
Moje kolejki:
– możesz zarządzać kolejkami: dołączać i odłączać agentów.
Widok panelu Wirtualny sekretariat
Zobacz również:
Wirtualny Sekretariat – ustawienia
Tagi: wirtualny sekretariat opis
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper