Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Rozliczenia
Stan konta sprawdzisz wybierając *22 z telefonu zalogowanego do SuperVoIP
abonent nie słyszy rozmowy aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk cesja dokumenty do numeru doładowania konta doładować konto grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak naliczane są opłaty konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer angielski numer zagraniczny odbieranie wiadomości SMS poczta głosowa regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR siptrunk SIP trunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zasilić konto zmiana danych zmiana hasła SIP zoiper
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Rozliczenia
Jak sprawdzić stan konta przez telefon?
Stan konta sprawdzisz wybierając *22 z telefonu zalogowanego do SuperVoIP
abonent nie słyszy rozmowy aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk cesja dokumenty do numeru doładowania konta doładować konto grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak naliczane są opłaty konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer angielski numer zagraniczny odbieranie wiadomości SMS poczta głosowa regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR siptrunk SIP trunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zasilić konto zmiana danych zmiana hasła SIP zoiper