Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
VoiceBot to zaawansowany asystent głosowy oparty na technologii GPT-4 zdolny do prowadzenia płynnych i naturalnych konwersacji. Wykorzystanie technologii ChatGPT 4.0 w usłudze VoiceBot otwiera nowe możliwości w interakcji cyfrowej, oferując użytkownikom doświadczenie niemal ludzkiej rozmowy.
Aby korzystać z Voicebota trzeba zasilić go informacjami o których ma rozmawiać z klientami i podłączyć pod numer telefonu. Voicebot odbiera połączenia telefoniczne, nie wykonuje połączeń wychodzących.
Usługa VoiceBot dostępna jest w nowym panelu, zobacz prezentację usługi:
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług
VoiceBot
VoiceBot to zaawansowany asystent głosowy oparty na technologii GPT-4 zdolny do prowadzenia płynnych i naturalnych konwersacji. Wykorzystanie technologii ChatGPT 4.0 w usłudze VoiceBot otwiera nowe możliwości w interakcji cyfrowej, oferując użytkownikom doświadczenie niemal ludzkiej rozmowy.
Aby korzystać z Voicebota trzeba zasilić go informacjami o których ma rozmawiać z klientami i podłączyć pod numer telefonu. Voicebot odbiera połączenia telefoniczne, nie wykonuje połączeń wychodzących.
Usługa VoiceBot dostępna jest w nowym panelu, zobacz prezentację usługi:
–
Zobacz również:
Cennik usług i IVR
Tagi: AI, asystent głosowy, bot, bot głosowy, ChatGPT, sztuczna inteligencja, voicebot
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper