Konfiguracja telefonii w FRITZ!Box 7490, 7272, 6840 LTE, 7530, 7560, 7590, 6890 LTE z FRITZ!OS w wersji 7.XX

1. W przeglądarce internetowej otwórz stronę http://fritz.box ewentualnie podaj adres IP routera (domyślny adres 192.168.178.1)

2. W zakładce Telefonia wybierz Numery własne

3. Wybierz Nowy numer a następnie określ typ łącza

4. Wybierz Numer telefonii internetowej

 

5. Wybierz Inny dostawca

6. Uzupełnij dane
– w polu Numer do logowania wpisz numer konta SIP
– w polu Numer wewnetrzny wpisz numer publiczny lub numer wewnętrzny
– w polu Nazwa użytkownika wpisz numer konta SIP
– w polu Hasło wpisz hasło do konta SIP
– w polu Rejestrator wpisz sip.supervoip.pl
– w polu Serwer Proxy wpisz sip.supervoip.pl

 

Po uzupełnieniu kliknij Dalej
7. Poprawnie skonfigurowany numer

Jeżeli chcesz dodać kolejną linię w zakładce Telefonia wybierz Numery własne (krok 2) wybierz Nowy numer,
następnie przejdziesz do kroku 6, w Dostawca telefonii wybierz sip.supervoip.pl i uzupełnij dane nowego konta SIP

Uwaga: 
Hasło do konta SIP zostało wysłane na adres e-mail po weryfikacji, możesz je zmienić w panelu.
Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania do panelu.

Tagi: