Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Do integracji niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SIP trunk:
1. Włącz usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP – zaznacz “Tak” dla odpowiedniego konta SIP. 2. Autoryzacja loginem i hasłem (rejestracja centrali Call Center Online): • Ustaw autoryzację przy użyciu loginu i hasła przypisanego do konta SIP w SuperVoIP. • Centrala Call Center Online musi zostać zarejestrowana do usługi SIP z wykorzystaniem tych danych. 3. Pozostaw domyślną konfigurację prezentacji “From Name”.
W systemie Call Center Online idź do Zaawansowane > Konfiguracja Operatora:
Wybierz z listy wyboru “SUPERVOIP” i uzupełnij poniższe parametry: Nazwa użytkownika – 7 cyfrowy numer konta SIP, np. 12…… Hasło – hasło do konta SIP (hasło składa się z minimum 12 znaków), jest wysyłane na adres email po weryfikacji lub dodaniu konta SIP. Numery telefonów – numer(y) przypisany do konta SIP.
🔗 Zobacz jak dodać usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Call Center Online
Call Center Online
Konfiguracja integracji Call Center Online CRM.
Do integracji niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SIP trunk:
1. Włącz usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP – zaznacz “Tak” dla odpowiedniego konta SIP.
2. Autoryzacja loginem i hasłem (rejestracja centrali Call Center Online):
• Ustaw autoryzację przy użyciu loginu i hasła przypisanego do konta SIP w SuperVoIP.
• Centrala Call Center Online musi zostać zarejestrowana do usługi SIP z wykorzystaniem tych danych.
3. Pozostaw domyślną konfigurację prezentacji “From Name”.
W systemie Call Center Online idź do Zaawansowane > Konfiguracja Operatora:
Wybierz z listy wyboru “SUPERVOIP” i uzupełnij poniższe parametry:
Nazwa użytkownika – 7 cyfrowy numer konta SIP, np. 12……
Hasło – hasło do konta SIP (hasło składa się z minimum 12 znaków), jest wysyłane na adres email po weryfikacji lub dodaniu konta SIP.
Numery telefonów – numer(y) przypisany do konta SIP.
🔗 Zobacz jak dodać usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP
tutaj
Tagi: Call Center Online, CallCenterOnline
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk dokumenty do numeru doładowania konta doładować konto grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak naliczane są opłaty konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer angielski numer Niemcy numer niemiecki numer USA numer zagraniczny odbieranie wiadomości SMS poczta głosowa regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR siptrunk SIP trunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zasilić konto zmiana hasła SIP zoiper