Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
Do integracji niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SIP trunk:
1. Włącz usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP – zaznacz “Tak” dla odpowiedniego konta SIP. 2. Autoryzacja loginem i hasłem (rejestracja centrali Call Center Online): • Ustaw autoryzację przy użyciu loginu i hasła przypisanego do konta SIP w SuperVoIP. • Centrala Call Center Online musi zostać zarejestrowana do usługi SIP z wykorzystaniem tych danych. 3. Pozostaw domyślną konfigurację prezentacji “From Name”.
W systemie Call Center Online idź do Zaawansowane > Konfiguracja Operatora:
Wybierz z listy wyboru “SUPERVOIP” i uzupełnij poniższe parametry: Nazwa użytkownika – 7 cyfrowy numer konta SIP, np. 12…… Hasło – hasło do konta SIP (hasło składa się z minimum 12 znaków), jest wysyłane na adres email po weryfikacji lub dodaniu konta SIP. Numery telefonów – numer(y) przypisany do konta SIP.
🔗 Zobacz jak dodać usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Call Center Online
Call Center Online
Konfiguracja integracji Call Center Online CRM.
Do integracji niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SIP trunk:
1. Włącz usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP – zaznacz “Tak” dla odpowiedniego konta SIP.
2. Autoryzacja loginem i hasłem (rejestracja centrali Call Center Online):
• Ustaw autoryzację przy użyciu loginu i hasła przypisanego do konta SIP w SuperVoIP.
• Centrala Call Center Online musi zostać zarejestrowana do usługi SIP z wykorzystaniem tych danych.
3. Pozostaw domyślną konfigurację prezentacji “From Name”.
W systemie Call Center Online idź do Zaawansowane > Konfiguracja Operatora:
Wybierz z listy wyboru “SUPERVOIP” i uzupełnij poniższe parametry:
Nazwa użytkownika – 7 cyfrowy numer konta SIP, np. 12……
Hasło – hasło do konta SIP (hasło składa się z minimum 12 znaków), jest wysyłane na adres email po weryfikacji lub dodaniu konta SIP.
Numery telefonów – numer(y) przypisany do konta SIP.
🔗 Zobacz jak dodać usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP
tutaj
Tagi: Call Center Online, CallCenterOnline
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper