Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Konfiguracja integracji Call Center Online CRM.

Do integracji niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SIP trunk:

1. Włącz usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP – zaznacz “Tak” dla odpowiedniego konta SIP.
2. Autoryzacja loginem i hasłem (rejestracja centrali Call Center Online):
• Ustaw autoryzację przy użyciu loginu i hasła przypisanego do konta SIP w SuperVoIP.
• Centrala Call Center Online musi zostać zarejestrowana do usługi SIP z wykorzystaniem tych danych.
3. Pozostaw domyślną konfigurację prezentacji “From Name”.

W systemie Call Center Online idź do Zaawansowane > Konfiguracja Operatora:


Wybierz z listy wyboru “SUPERVOIP” i uzupełnij poniższe parametry:
Nazwa użytkownika – 7 cyfrowy numer konta SIP, np. 12……
Hasło – hasło do konta SIP (hasło składa się z minimum 12 znaków), jest wysyłane na adres email po weryfikacji lub dodaniu konta SIP.
Numery telefonów – numer(y) przypisany do konta SIP.

🔗 Zobacz jak dodać usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP mceclip0.png tutaj