Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.

Integracja SuperVoIP z ElevenLabs

Połączenia przychodzące SuperVoIP -> ElevenLabs
1. W SuperVoIP:

  • Włącz usługę SIP trunk.
  • W polu Autoryzacja po adresie IP wpisz:
    sip.rtc.elevenlabs.io:5060;transport=tcp

2. W ElevenLabs:

  • Przejdź do zakładki Numery telefonów.
  • Wybierz Importuj numer / z SIP trunk.
  • Dodaj numer, który ma być obsługiwany przez ElevenLabs.
    ⚠️ ten numer musi być skierowany na konto SIP, które ma przypisaną usługę SIP trunk w SuperVoIP.

Połączenia wychodzące ElevenLabs -> SuperVoIP
1. W ElevenLabs:

  • W zakładce Numery telefonów wybierz Importuj numer / z SIP trunk.
  • Dodaj numer, który będzie używany jako prezentacja numeru wychodzącego.
  • W konfiguracji dodaj niestandardowy nagłówek SIP:
    • Klucz nagłówka: x-twilio-accountsid
    • Wartość nagłówka: podaj losowy ciąg znaków
      ⚠️ zapamiętaj go – będzie potrzebny w SuperVoIP


2. W SuperVoIP:

  • W usłudze SIP trunk w polu Autoryzacja po adresie IP wpisz:
    sip.rtc.elevenlabs.io:5060;transport=tcp
  • W polu x-twilio-accountsid wklej ciąg znaków z ElevenLabs (wartość nagłówka).
  • Na koncie SIP, które ma włączony SIP trunk, ustaw prezentację numerem telefonu dodanym wcześniej w ElevenLabs.


Uwaga:
Konfiguracja usługi tylko w nowym panelu mceclip0.png tutaj

Zobacz:
jak dodać usługę SIP trunk w panelu SuperVoIP mceclip0.png tutaj

Tagi: