W panelu SuperVoIP możesz zdefiniować globalną książkę telefoniczną.
Jak to działa?
W zakładce 'Kontakty’ możesz dodawać nowe kontakty, które będą widoczne na telefonach Yealink i Grandstream po użyciu odpowiedniego linku znajdującego się w panelu.
Komu polecamy?
Użytkownikom aparatów Yealink oraz Grandstream.
Jak uruchomić książkę telefoniczną?
W panelu SuperVoIP w zakładce Moje Konto kliknij Kontakty, skopiuj link konfiguracyjny i wklej go w konfiguracji zdalnej książki telefonicznej w aparacie Yealink lub Grandstream.
Zdefiniuj swoje kontakty 🙂
Uwaga:
W niektórych modelach Yealink w konfiguracji telefonu w zakładce Zabezpieczenia > Zaufane Certyfikaty należy wyłączyć opcję: „Akceptuj tylko zaufane certyfikaty”
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Dodatki
Książka telefoniczna w telefonach IP
W panelu SuperVoIP możesz zdefiniować globalną książkę telefoniczną.
Jak to działa?
W zakładce 'Kontakty’ możesz dodawać nowe kontakty, które będą widoczne na telefonach Yealink i Grandstream po użyciu odpowiedniego linku znajdującego się w panelu.
Komu polecamy?
Użytkownikom aparatów Yealink oraz Grandstream.
Jak uruchomić książkę telefoniczną?
W panelu SuperVoIP w zakładce Moje Konto kliknij Kontakty, skopiuj link konfiguracyjny i wklej go w konfiguracji zdalnej książki telefonicznej w aparacie Yealink lub Grandstream.
Zdefiniuj swoje kontakty 🙂
Uwaga:
W niektórych modelach Yealink w konfiguracji telefonu w zakładce Zabezpieczenia > Zaufane Certyfikaty należy wyłączyć opcję: „Akceptuj tylko zaufane certyfikaty”
Tagi: kontakty, książka adresowa
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper