Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
1. Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz “moje konto / usługi”, pod dolną belką “Usługi globalne” wybierz usługę “SuperVoIP API”
2. Skopiuj wygenerowany klucz API i wklej w aplikacji MedFile.
3. Skopiuj z Medfile link >Adres URL do powiadomień< i wklej go w pole >URL notyfikacji< w ustawieniach SuperVoIP API:
4. Kliknij Zapisz.
1️⃣ W Ustawienia SuperVoIP API SOAP wygeneruj klucz API, skopiuj i wklej w MedFile. 🔄 Jeśli nie masz na koncie aktywnej usługi SuperVoIP API, zobacz instalację tutaj
2️⃣ Skopiuj z Medfile link >Adres URL do powiadomień< i wklej go w pole > Webhook
🔄 Jeżeli nie masz na koncie aktywnej usługi SuperVoIP API, zobacz tutaj
📌 W Medfile skonfiguruj użytkowników, którym chcesz przypisać uprawnienia do korzystania z telefonii SuperVoIP zgodnie z przewodnikiem użytkownika Medfile. 💡 Możesz przypisać kilku użytkowników aplikacji Medfile do jednego konta SIP (stanowiska / urządzenia końcowego).
Zobacz prezentację producenta:
⚠️ Ważne: Instrukcja obejmuje konfigurację integracji systemu Medfile z SuperVoIP . Aplikacja Medfile nie ma wbudowanego telefonu, aby realizować połączenia w technologii VoIP potrzebujesz urządzenie SIP, więcej info tutaj
🔄 ObsługaSMS: SuperVoIP obsługuje wysyłkę i odbiór wiadomości SMS na numerach komórkowych. Zapytaj obsługę Medfile o aktywację usługi SMS.
ℹ️ Info: Jeżeli jesteś klientem Medfile i chcesz przetestować nasze usługi skorzystaj z predefiniowanego dla usług Medfile linku rejestracyjnego tutaj 📌 Ofertę specjalną dla klientów Medfile możesz pobrać tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Medfile
Medfile
Konfiguracja integracji Medfile z SuperVoIP
1. Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz “moje konto / usługi”, pod dolną belką “Usługi globalne” wybierz usługę “SuperVoIP API”

2. Skopiuj wygenerowany klucz API i wklej w aplikacji MedFile.
3. Skopiuj z Medfile link >Adres URL do powiadomień< i wklej go w pole >URL notyfikacji< w ustawieniach SuperVoIP API:

4. Kliknij Zapisz.
1️⃣ W Ustawienia SuperVoIP API SOAP wygeneruj klucz API, skopiuj i wklej w MedFile.
🔄 Jeśli nie masz na koncie aktywnej usługi SuperVoIP API, zobacz instalację
2️⃣ Skopiuj z Medfile link >Adres URL do powiadomień< i wklej go w pole > Webhook
🔄 Jeżeli nie masz na koncie aktywnej usługi SuperVoIP API, zobacz
📌 W Medfile skonfiguruj użytkowników, którym chcesz przypisać uprawnienia do korzystania z telefonii SuperVoIP zgodnie z przewodnikiem użytkownika Medfile.
💡 Możesz przypisać kilku użytkowników aplikacji Medfile do jednego konta SIP (stanowiska / urządzenia końcowego).
Zobacz prezentację producenta:
⚠️ Ważne:
tutaj
Instrukcja obejmuje konfigurację integracji systemu Medfile z SuperVoIP . Aplikacja Medfile nie ma wbudowanego telefonu, aby realizować połączenia w technologii VoIP potrzebujesz urządzenie SIP, więcej info
🔄 Obsługa SMS:
SuperVoIP obsługuje wysyłkę i odbiór wiadomości SMS na numerach komórkowych.
Zapytaj obsługę Medfile o aktywację usługi SMS.
ℹ️ Info:
tutaj
tutaj
Jeżeli jesteś klientem Medfile i chcesz przetestować nasze usługi skorzystaj z predefiniowanego dla usług Medfile linku rejestracyjnego
📌 Ofertę specjalną dla klientów Medfile możesz pobrać
🔗 Zobacz również:
Info na stronie producenta
Tagi: integracja supervoip z medfile, integracja telefonii z medfile, medfile
API Asterisk Asterisk SIP trunk chcę przenieść kilka numerów grandstream UCM hasło do konta SIP hasło do panelu hasło sip IVR jak dzwonić Jak korzystać z SuperVoIP jak kupić numer jak wybieramy numer telefonu jak wybrać numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP logowanie do panelu MicroSIP nagrywanie połączeń numer stacjonarny numer zagraniczny okres testowy poczta głosowa przeniesienie numeru przeniesienie numeru z Orange przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów rozliczenia scenariusz IVR SIP trunk siptrunk SuperSIP umowa webhook Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper