1.Pobierz i zainstaluj aplikację. Możesz ją pobrać tutaj.
2. Po zainstalowaniu aplikacji rozwiń menu softphone i wybierz „Account Settings”
3. Uzupełnij pola według przykładu: – Account name: Nazwa dowolna – User ID: numer konta SIP (znajdziesz go w swoim panelu w zakładce MOJE KONTO/USŁUGI – to siedmiocyfrowy numer), – Domain: sip.supervoip.pl – w polu password wpisz hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Aplikacje SIP > Komputer PC z systemem Windows
X-Lite 5 dla Windows
1. Pobierz i zainstaluj aplikację. Możesz ją pobrać tutaj.
2. Po zainstalowaniu aplikacji rozwiń menu softphone i wybierz „Account Settings”
3. Uzupełnij pola według przykładu:
– Account name: Nazwa dowolna
– User ID: numer konta SIP (znajdziesz go w swoim panelu w zakładce MOJE KONTO/USŁUGI – to siedmiocyfrowy numer),
– Domain: sip.supervoip.pl
– w polu password wpisz hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
Tagi: X-Lite
abonent nie słyszy rozmowy adres IP Asterisk Asterisk SIP trunk awaria dziwne połączenia grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto sip niezalogowane limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny poczta głosowa przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SRTP SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP TCP TLS transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper