Konfiguracja integracji Firmao CRM poprzez SuperVoIP API
Aby integracja była możliwa niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SuperVoIP API.
Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz "moje konto / usługi", pod dolną belką "Usługi globalne" wybierz usługę "SuperVoIP API"
Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz "moje konto / usługi", pod dolną belką "Usługi globalne" wybierz usługę "SuperVoIP API"
Po dodaniu kliknij i skopiuj klucz API

Klucz wcześniej wygenerowany z ustawień SuperVoip API wklej do Ustawień Firmao. W tym celu wejdź do Ustawień firmy, przejdź do zakładki „Integracje”, a następnie wybierz „Zintegrowany telefon VOIP”

„Login:” – wpisz login do panelu SuperVoip.pl
„Hasło:” – wpisz hasło do panelu SuperVoip.pl
„Klucz poufny:” – wpisz Klucz API wygenerowany w panelu SuperVoip.
„Hasło:” – wpisz hasło do panelu SuperVoip.pl
„Klucz poufny:” – wpisz Klucz API wygenerowany w panelu SuperVoip.
Wpisz w szczegółach użytkownika numer konta SIP w polu Login zintegrowanego telefonu VOIP.
