Dzięki statystykom możesz zobaczyć:
- ile było odebranych i nieodebranych połączeń,
- jaki był średni czas rozmowy i średni czas oczekiwania na połączenie,
- jaki był minimalny i maksymalny czas rozmowy,
- filtrować według kolejek i czasu połączenia.
- ile było odebranych i nieodebranych połączeń,
- jaki był średni czas rozmowy i średni czas oczekiwania na połączenie,
- jaki był minimalny i maksymalny czas rozmowy,
- filtrować według kolejek i czasu połączenia.
Aby wyświetlić statystyki połączeń kliknij Statystyki w wierszu kolejkowanie połączeń w Usługi globalne. Usługa jest częścią usługi Kolejkowanie połączeń



Dzięki liście połączeń możesz zobaczyć:
- szczegółowy wykaz połączeń do Twoich agentów,
- jaki był czas rozmowy,
- kiedy przyszła rozmowa,
- ile było prób połączeń,
- filtrować według kolejek i czasu połączeń.
- szczegółowy wykaz połączeń do Twoich agentów,
- jaki był czas rozmowy,
- kiedy przyszła rozmowa,
- ile było prób połączeń,
- filtrować według kolejek i czasu połączeń.
Aby wyświetlić listę połączeń do kolejki kliknij Lista połączeń w wierszu kolejkowanie połączeń w Usługi globalne. Usługa jest częścią usługi Kolejkowanie połączeń



Dzięki panelowi kolejek możesz zobaczyć:
- szczegółowy wykaz połączeń do Twoich agentów w czasie rzeczywistym,
- aktualny stan agentów,
- czas oczekiwania,
- ilość połączeń,
- próby połączeń,
- stan numerów,
- szczegółowy wykaz połączeń do Twoich agentów w czasie rzeczywistym,
- aktualny stan agentów,
- czas oczekiwania,
- ilość połączeń,
- próby połączeń,
- stan numerów,
Jeśli chcesz monitorować listę połączeń do kolejki w czasie rzeczywistym kliknij Panel w wierszu kolejkowanie połączeń w Usługi globalne. Usługa jest częścią usługi Kolejkowania połączeń

