Dzięki API możesz:
– uzyskać informacje o trwających przychodzących i wychodzących połączeniach,
– pobrać statusy kont SIP (zalogowane, niezalogowane),
– zestawić połączenie pomiędzy numerami zewnętrznymi,
– zestawić połączenie z grupą numerów i numerem docelowym,
– wykonać połączenie poprzez kliknięcie w numer,
– wykonać połączenie ze sprawdzeniem numeru (system odrzuca numer z pocztą głosową lub faksem)
– pobrać biling według różnych filtrów,
– pobrać nagrane rozmowy,
– pobrać pliki audio z IVR.
– definiować kolejki,
– definiować przekierowania,
– dodawać numery

Dzięki API możesz dodatkowo:
– zestawiać połączenia ze zmienną prezentacją,
– transferować rozmowy na inny numer,
– wysyłać i odbierać wiadomości SMS

Dzięki API możesz zarządzać:
– numerami telefonów,
– kontami SIP,
– kolejkami,
– scenariuszami IVR

Jak działa API?
– możesz odpytywać nasze API przez SOAP w celu pobrania różnych informacji
– API może uruchamiać podany przez Ciebie URL (tzw. webhook) w momencie zmiany stanu połączenia przychodzącego lub wychodzącego podstawiając różne zmienne.

Dokumentacja API:
Dokumentacja do API z opisem funkcji dostępna pod adresem: https://panel.supervoip.pl/api/SoapApi/documentation_pdf
Jeśli potrzebujesz inne funkcje w API napisz do nas.

Instalacja usługi:
Instalacja usługi możliwa jest w panelu klienta w zakładce „Moje Usługi”, pod dolną belką w „Usługi globalne” wybierz z listy rozwijanej: SuperVoIP API

mceclip0.png
Po aktywacji usługi w jej ustawieniach pojawi się klucz API, jest to unikalny klucz który stanowi dodatkowe zabezpieczenie i jest generowany za każdym razem gdy aktywujemy usługę. Korzystanie z API jest możliwe od razu po otrzymaniu klucza API.

Aktualnie dysponujemy gotową aplikacją do testów napisaną w pełni w języku PHP. Można ją uruchomić pod adresem: https://panel.supervoip.pl/soap_client/
Aby z niej skorzystać należy posiadać konto w SuperVoIP i aktywną usługę SuperVoIP API.

Info:
Dla programów w języku Python zalecamy użycie pliku WSDL: https://panel.supervoip.pl/soap1.1.php?WSDL

Uwaga:
Jeżeli używasz domyślnej metody autoryzacji loginem i hasłem a masz na koncie dodanych innych użytkowników użyj danych konta głównego (admina) którymi logujesz się do panelu SuperVoIP.
mceclip2.png