Trwa migracja do nowego panelu klienta. Sukcesywnie dodajemy instrukcje również dla nowej
wersji panelu. W artykułach znajdziesz oznaczenia dla obu wersji, jeśli instrukcje się różnią.
1. Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz “moje konto / usługi”, pod dolną belką “Usługi globalne” wybierz usługę “SuperVoIP API”
2. Skopiuj wygenerowany klucz i wklej w aplikacji MedFile.
3. Skopiuj z Medfile link >Adres URL do powiadomień< i wklej go w pole >URL notyfikacji< w ustawieniach SuperVoIP API:
4. Kliknij Zapisz.
5. W aplikacji Medfile skonfiguruj użytkowników, którym chcesz przypisać uprawnienia do korzystania z telefonii SuperVoIP zgodnie z przewodnikiem użytkownika Medfile. 💡 Możesz przypisać kilku użytkowników aplikacji Medfile do jednego konta SIP (stanowiska / urządzenia końcowego).
Zobacz prezentację producenta:
⚠️ Ważne: Instrukcja obejmuje konfigurację integracji systemu Medfile z SuperVoIP . Aplikacja Medfile nie ma wbudowanego telefonu, aby realizować połączenia w technologii VOIP potrzebujesz urządzenie SIP, więcej info > tutaj
🔄 ObsługaSMS: SuperVoIP obsługuje wysyłkę i odbiór wiadomości SMS na numerach komórkowych. Zapytaj obsługę Medfile o aktywację usługi SMS.
ℹ️ Info: Jeżeli jesteś klientem Medfile i chcesz przetestować nasze usługi skorzystaj z predefiniowanego dla usług Medfile linku rejestracyjnego > tutaj 📌 Ofertę specjalną dla klientów Medfile możesz pobrać tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Medfile
Medfile
Konfiguracja integracji Medfile z SuperVoIP
1. Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz “moje konto / usługi”, pod dolną belką “Usługi globalne” wybierz usługę “SuperVoIP API”

2. Skopiuj wygenerowany klucz i wklej w aplikacji MedFile.
3. Skopiuj z Medfile link >Adres URL do powiadomień< i wklej go w pole >URL notyfikacji< w ustawieniach SuperVoIP API:

4. Kliknij Zapisz.
5. W aplikacji Medfile skonfiguruj użytkowników, którym chcesz przypisać uprawnienia do korzystania z telefonii SuperVoIP zgodnie z przewodnikiem użytkownika Medfile.
💡 Możesz przypisać kilku użytkowników aplikacji Medfile do jednego konta SIP (stanowiska / urządzenia końcowego).
Zobacz prezentację producenta:
⚠️ Ważne:
Instrukcja obejmuje konfigurację integracji systemu Medfile z SuperVoIP . Aplikacja Medfile nie ma wbudowanego telefonu, aby realizować połączenia w technologii VOIP potrzebujesz urządzenie SIP, więcej info > tutaj
🔄 Obsługa SMS:
SuperVoIP obsługuje wysyłkę i odbiór wiadomości SMS na numerach komórkowych.
Zapytaj obsługę Medfile o aktywację usługi SMS.
ℹ️ Info:
Jeżeli jesteś klientem Medfile i chcesz przetestować nasze usługi skorzystaj z predefiniowanego dla usług Medfile linku rejestracyjnego > tutaj
📌 Ofertę specjalną dla klientów Medfile możesz pobrać tutaj
🔗 Zobacz również:
Info na stronie producenta
Tagi: integracja supervoip z medfile, integracja telefonii z medfile, medfile
aktywacja konta API Asterisk Asterisk SIP trunk dokumenty do numeru grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip IVR jak kupić numer zagraniczny jak przenieść numer konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP MicroSIP nagrywanie połączeń numer angielski numer Niemcy numer niemiecki numer USA numer zagraniczny poczta głosowa przeniesienie numeru przenieść numer do państwa przenieść numer do supervoip przenieść numery do supervoip przenieść numery z innej platformy do supervoip regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR siptrunk SIP trunk SuperSIP umowa webhook weryfikacja weryfikacja konta weryfikacje Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper