1. Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz „moje konto / usługi”, pod dolną belką „Usługi globalne” wybierz usługę „SuperVoIP API”
2. Skopiuj wygenerowany klucz i wklej w aplikacji MedFile.
3. Skopiuj z Medfile link >Adres URL do powiadomień< i wklej go w pole >URL notyfikacji< w ustawieniach SuperVoIP API:
4. Kliknij Zapisz.
5. W aplikacji Medfile skonfiguruj użytkowników, którym chcesz przypisać uprawnienia do korzystania z telefonii SuperVoIP zgodnie z przewodnikiem użytkownika Medfile. Możesz przypisać kilku użytkowników aplikacji Medfile do jednego konta SIP (stanowiska / urządzenia końcowego).
Zobacz prezentację producenta:
Ważne:
Instrukcja obejmuje konfigurację integracji systemu Medfile z SuperVoIP . Aplikacja Medfile nie ma wbudowanego telefonu, aby realizować połączenia w technologii VOIP potrzebujesz urządzenie SIP, więcej info > tutaj
Info:
• Jeżeli jesteś klientem Medfile i chcesz przetestować nasze usługi skorzystaj z predefiniowanego dla usług Medfile linku rejestracyjnego > tutaj
• Ofertę specjalną dla klientów Medfile możesz pobrać tutaj
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Medfile
Medfile
Konfiguracja integracji Medfile z SuperVoIP
1. Z menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz „moje konto / usługi”, pod dolną belką „Usługi globalne” wybierz usługę „SuperVoIP API”
2. Skopiuj wygenerowany klucz i wklej w aplikacji MedFile.
3. Skopiuj z Medfile link >Adres URL do powiadomień< i wklej go w pole >URL notyfikacji< w ustawieniach SuperVoIP API:
4. Kliknij Zapisz.
5. W aplikacji Medfile skonfiguruj użytkowników, którym chcesz przypisać uprawnienia do korzystania z telefonii SuperVoIP zgodnie z przewodnikiem użytkownika Medfile. Możesz przypisać kilku użytkowników aplikacji Medfile do jednego konta SIP (stanowiska / urządzenia końcowego).
Zobacz prezentację producenta:
Ważne:
Instrukcja obejmuje konfigurację integracji systemu Medfile z SuperVoIP . Aplikacja Medfile nie ma wbudowanego telefonu, aby realizować połączenia w technologii VOIP potrzebujesz urządzenie SIP, więcej info > tutaj
Info:
• Jeżeli jesteś klientem Medfile i chcesz przetestować nasze usługi skorzystaj z predefiniowanego dla usług Medfile linku rejestracyjnego > tutaj
• Ofertę specjalną dla klientów Medfile możesz pobrać tutaj
Zobacz również:
Info na stronie producenta
Tagi: integracja supervoip z medfile, integracja telefonii z medfile, medfile
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper