Aby integracja była możliwa niezbędne jest dokupienie w Bitrix24 modułu Konektor SIP.
Uwaga: W panelu SuperVoIP nie włączaj usługi SIP trunk
1. Z menu Bitrix wybierz TELEFONIA 2. Następnie „PBX w chmurze” 3. Wybierz „Połącz chmurę obsługiwaną przez centralę PBX”
Wpisz niezbędne informacje w formularzu Nazwa połączenia: SuperVoIP Serwer: sip.supervoip.pl Login: numer konta SIP Hasło: hasło konta SIP Zaloguj jako użytkownik: numer konta SIP Proxy serwer: sip.supervoip.pl
Następnie trzeba skonfigurować przyjście.
Sugerujemy aby w konfiguracji Bitrix w zakładce „przekierowanie połączeń” włączyć opcję „Użyj menu głosowego” i zdefiniować komunikat podczas którego będzie można wybrać połączenie z konkretnym użytkownikiem Bitrix.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Bitrix24
Bitrix24
Konfiguracja modułu SIP konektor
Aby integracja była możliwa niezbędne jest dokupienie w Bitrix24 modułu Konektor SIP.
Uwaga: W panelu SuperVoIP nie włączaj usługi SIP trunk
1. Z menu Bitrix wybierz TELEFONIA
2. Następnie „PBX w chmurze”
3. Wybierz „Połącz chmurę obsługiwaną przez centralę PBX”
Wpisz niezbędne informacje w formularzu
Nazwa połączenia: SuperVoIP
Serwer: sip.supervoip.pl
Login: numer konta SIP
Hasło: hasło konta SIP
Zaloguj jako użytkownik: numer konta SIP
Proxy serwer: sip.supervoip.pl
Następnie trzeba skonfigurować przyjście.
Sugerujemy aby w konfiguracji Bitrix w zakładce „przekierowanie połączeń” włączyć opcję „Użyj menu głosowego” i zdefiniować komunikat podczas którego będzie można wybrać połączenie z konkretnym użytkownikiem Bitrix.
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria numeru awaria telefonu doładować konto dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip ilość połączeń na numerze ilość połączeń na SIP IVR jak naliczane są opłaty kanały konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer limitowanie połączeń limity limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP poczta głosowa problemy z jakością regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP umowa WiFi Wirtualny fax wybór tonowy X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zasilenia konta zmiana hasła SIP zoiper łącze VoIP