Aby integracja była możliwa niezbędne jest dokupienie w Bitrix24 modułu Konektor SIP.
Uwaga: W panelu SuperVoIP nie włączaj usługi SIP trunk
1. Z menu Bitrix wybierz TELEFONIA 2. Następnie „PBX w chmurze” 3. Wybierz „Połącz chmurę obsługiwaną przez centralę PBX”
Wpisz niezbędne informacje w formularzu Nazwa połączenia: SuperVoIP Serwer: sip.supervoip.pl Login: numer konta SIP Hasło: hasło konta SIP Zaloguj jako użytkownik: numer konta SIP Proxy serwer: sip.supervoip.pl
Następnie trzeba skonfigurować przyjście.
Sugerujemy aby w konfiguracji Bitrix w zakładce „przekierowanie połączeń” włączyć opcję „Użyj menu głosowego” i zdefiniować komunikat podczas którego będzie można wybrać połączenie z konkretnym użytkownikiem Bitrix.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Bitrix24
Bitrix24
Konfiguracja modułu SIP konektor
Aby integracja była możliwa niezbędne jest dokupienie w Bitrix24 modułu Konektor SIP.
Uwaga: W panelu SuperVoIP nie włączaj usługi SIP trunk
1. Z menu Bitrix wybierz TELEFONIA
2. Następnie „PBX w chmurze”
3. Wybierz „Połącz chmurę obsługiwaną przez centralę PBX”
Wpisz niezbędne informacje w formularzu
Nazwa połączenia: SuperVoIP
Serwer: sip.supervoip.pl
Login: numer konta SIP
Hasło: hasło konta SIP
Zaloguj jako użytkownik: numer konta SIP
Proxy serwer: sip.supervoip.pl
Następnie trzeba skonfigurować przyjście.
Sugerujemy aby w konfiguracji Bitrix w zakładce „przekierowanie połączeń” włączyć opcję „Użyj menu głosowego” i zdefiniować komunikat podczas którego będzie można wybrać połączenie z konkretnym użytkownikiem Bitrix.
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper