Dzięki statystykom możesz zobaczyć: – ile było odebranych i nieodebranych połączeń, – jaki był średni czas rozmowy i średni czas oczekiwania na połączenie, – jaki był minimalny i maksymalny czas rozmowy, – filtrować według kolejek i czasu połączenia.
Aby wyświetlić statystyki połączeń kliknij >Statystyki< w wierszu kolejkowanie połączeń w Usługi globalne. Usługa jest częścią usługi Kolejkowanie połączeń
Dzięki liście połączeń możesz zobaczyć: – szczegółowy wykaz połączeń do Twoich agentów, – jaki był czas rozmowy, – kiedy przyszła rozmowa, – ile było prób połączeń, – filtrować według kolejek i czasu połączeń.
Aby wyświetlić listę połączeń do kolejki kliknij >Lista połączeń< w wierszu kolejkowanie połączeń w Usługi globalne. Usługa jest częścią usługi Kolejkowanie połączeń
Dzięki panelowi kolejek możesz zobaczyć: – szczegółowy wykaz połączeń do agentów w czasie rzeczywistym, – aktualny stan agentów, – czas oczekiwania, – ilość połączeń, – próby połączeń, – stan numerów, – historię logowań,
Jeśli chcesz monitorować listę połączeń do kolejki w czasie rzeczywistym kliknij >Panel< w wierszu Kolejkowanie połączeń w Usługi globalne. Usługa jest częścią usługi Kolejkowania połączeń
Jeśli chcesz sprawdzić historię logowań agentów kliknij > Historia logowań< w wierszu Kolejkowanie połączeń w Usługi globalne. Usługa jest częścią usługi Kolejkowania połączeń
Historia uwzględnia logowania agentów na stronie www oraz poprzez wybranie tonowo kodu: *10 – agent nieaktywny *11 – agent aktywny Historia uwzględnia również ustawienie przerwy przez agenta poprzez wybranie tonowo kodu: *12 – przerwa włączona *13 – przerwa wyłączona
Uwaga: Historia nie uwzględnia logowania automatycznego do kolejek. Ustawienie logowania automatycznego dołącza konto SIP agenta do kolejki i nie jest informacją czy agent zaczął pracę czy ją skończył. Opcje logowania automatycznego znajdziesz w ustawieniach kolejki > Agenci
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Kolejkowanie połączeń
Statystyki i lista połączeń
Dzięki statystykom możesz zobaczyć:
– ile było odebranych i nieodebranych połączeń,
– jaki był średni czas rozmowy i średni czas oczekiwania na połączenie,
– jaki był minimalny i maksymalny czas rozmowy,
– filtrować według kolejek i czasu połączenia.
Aby wyświetlić statystyki połączeń kliknij >Statystyki< w wierszu kolejkowanie połączeń w Usługi globalne. Usługa jest częścią usługi Kolejkowanie połączeń
Dzięki liście połączeń możesz zobaczyć:
– szczegółowy wykaz połączeń do Twoich agentów,
– jaki był czas rozmowy,
– kiedy przyszła rozmowa,
– ile było prób połączeń,
– filtrować według kolejek i czasu połączeń.
Aby wyświetlić listę połączeń do kolejki kliknij >Lista połączeń< w wierszu kolejkowanie połączeń w Usługi globalne. Usługa jest częścią usługi Kolejkowanie połączeń
Dzięki panelowi kolejek możesz zobaczyć:
– szczegółowy wykaz połączeń do agentów w czasie rzeczywistym,
– aktualny stan agentów,
– czas oczekiwania,
– ilość połączeń,
– próby połączeń,
– stan numerów,
– historię logowań,
Jeśli chcesz monitorować listę połączeń do kolejki w czasie rzeczywistym kliknij >Panel< w wierszu Kolejkowanie połączeń w Usługi globalne. Usługa jest częścią usługi Kolejkowania połączeń
Jeśli chcesz sprawdzić historię logowań agentów kliknij > Historia logowań< w wierszu Kolejkowanie połączeń w Usługi globalne. Usługa jest częścią usługi Kolejkowania połączeń
Historia uwzględnia logowania agentów na stronie www oraz poprzez wybranie tonowo kodu:
*10 – agent nieaktywny
*11 – agent aktywny
Historia uwzględnia również ustawienie przerwy przez agenta poprzez wybranie tonowo kodu:
*12 – przerwa włączona
*13 – przerwa wyłączona
Uwaga:
Historia nie uwzględnia logowania automatycznego do kolejek. Ustawienie logowania automatycznego dołącza konto SIP agenta do kolejki i nie jest informacją czy agent zaczął pracę czy ją skończył. Opcje logowania automatycznego znajdziesz w ustawieniach kolejki > Agenci
Zobacz również:
Definiowanie i ustawienia kolejek
Tagi: historia logowań agentów, historia logowań do kolejki, lista połączeń kolejek, statystyki połączeń
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper