Dzięki API możesz:
– uzyskać informacje o trwających przychodzących i wychodzących połączeniach,
– pobrać statusy kont SIP (zalogowane, niezalogowane),
– zestawić połączenie pomiędzy numerami zewnętrznymi,
– zestawić połączenie z grupą numerów i numerem docelowym,
– wykonać połączenie poprzez kliknięcie w numer,
– wykonać połączenie ze sprawdzeniem numeru (system odrzuca numer z pocztą głosową lub faksem)
– pobrać biling według różnych filtrów,
– pobrać nagrane rozmowy,
– pobrać pliki audio z IVR.
– definiować kolejki,
– definiować przekierowania,
– dodawać numery
Dzięki API możesz dodatkowo:
– zestawiać połączenia ze zmienną prezentacją,
– transferować rozmowy na inny numer,
– wysyłać i odbierać wiadomości SMS
Dzięki API możesz zarządzać:
– numerami telefonów,
– kontami SIP,
– kolejkami,
– scenariuszami IVR
Jak działa API? – możesz odpytywać nasze API przez SOAP w celu pobrania różnych informacji – API może uruchamiać podany przez Ciebie URL (tzw. webhook) w momencie zmiany stanu połączenia przychodzącego lub wychodzącego podstawiając różne zmienne.
Instalacja usługi:
Instalacja usługi możliwa jest w panelu klienta w zakładce „Moje Usługi”, pod dolną belką w „Usługi globalne” wybierz z listy rozwijanej: SuperVoIP API
Po aktywacji usługi w jej ustawieniach pojawi się klucz API, jest to unikalny klucz który stanowi dodatkowe zabezpieczenie i jest generowany za każdym razem gdy aktywujemy usługę. Korzystanie z API jest możliwe od razu po otrzymaniu klucza API.
Aktualnie dysponujemy gotową aplikacją do testów napisaną w pełni w języku PHP. Można ją uruchomić pod adresem: https://panel.supervoip.pl/soap_client/ Aby z niej skorzystać należy posiadać konto w SuperVoIP i aktywną usługę SuperVoIP API.
Uwaga: Jeżeli używasz domyślnej metody autoryzacji loginem i hasłem a masz na koncie dodanych innych użytkowników użyj danych konta głównego (admina) którymi logujesz się do panelu SuperVoIP.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > API
SuperVoIP API
Dzięki API możesz:
– uzyskać informacje o trwających przychodzących i wychodzących połączeniach,
– pobrać statusy kont SIP (zalogowane, niezalogowane),
– zestawić połączenie pomiędzy numerami zewnętrznymi,
– zestawić połączenie z grupą numerów i numerem docelowym,
– wykonać połączenie poprzez kliknięcie w numer,
– wykonać połączenie ze sprawdzeniem numeru (system odrzuca numer z pocztą głosową lub faksem)
– pobrać biling według różnych filtrów,
– pobrać nagrane rozmowy,
– pobrać pliki audio z IVR.
– definiować kolejki,
– definiować przekierowania,
– dodawać numery
Dzięki API możesz dodatkowo:
– zestawiać połączenia ze zmienną prezentacją,
– transferować rozmowy na inny numer,
– wysyłać i odbierać wiadomości SMS
Dzięki API możesz zarządzać:
– numerami telefonów,
– kontami SIP,
– kolejkami,
– scenariuszami IVR
Jak działa API?
– możesz odpytywać nasze API przez SOAP w celu pobrania różnych informacji
– API może uruchamiać podany przez Ciebie URL (tzw. webhook) w momencie zmiany stanu połączenia przychodzącego lub wychodzącego podstawiając różne zmienne.
Dokumentacja API:
API soap: https://panel.supervoip.pl/api/SoapApi/documentation_pdf
API rest: https://restapi.supervoip.pl/
Jeśli potrzebujesz inne funkcje w API napisz do nas.
Instalacja usługi:
Instalacja usługi możliwa jest w panelu klienta w zakładce „Moje Usługi”, pod dolną belką w „Usługi globalne” wybierz z listy rozwijanej: SuperVoIP API
Po aktywacji usługi w jej ustawieniach pojawi się klucz API, jest to unikalny klucz który stanowi dodatkowe zabezpieczenie i jest generowany za każdym razem gdy aktywujemy usługę. Korzystanie z API jest możliwe od razu po otrzymaniu klucza API.
Aktualnie dysponujemy gotową aplikacją do testów napisaną w pełni w języku PHP. Można ją uruchomić pod adresem: https://panel.supervoip.pl/soap_client/
Aby z niej skorzystać należy posiadać konto w SuperVoIP i aktywną usługę SuperVoIP API.
Info:
Dla programów w języku Python zalecamy użycie pliku WSDL: https://panel.supervoip.pl/soap1.1.phpWSDL
Uwaga:
Jeżeli używasz domyślnej metody autoryzacji loginem i hasłem a masz na koncie dodanych innych użytkowników użyj danych konta głównego (admina) którymi logujesz się do panelu SuperVoIP.
Tagi: API, SuperVoIP API, webhook
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper