Udostępniamy za darmo dodatek do przeglądarki Chrome dzięki któremu możesz nawiązywać połączenia z numerami znajdującym się na przeglądanych stronach www poprzez kliknięcie myszką na numer.
Jak to działa? Dodatek podstawia specjalny link pod numer telefonu znajdujący się na przeglądanej stronie www, po kliknięciu w link zostaje nawiązane połączenie z Twoim kontem SIP a po odebraniu przez Ciebie tego połączenia wykonywane jest połączenie na numer docelowy który został kliknięty. W ten sposób zostaje zestawione połączenie z Twojego konta na kliknięty na stronie www numer.
Komu polecamy? Dodatek będzie przydatny jeśli wykonujesz połączenia wybierając numery ze stron www, jeśli pracujesz na systemie CRM, jeśli chcesz przyspieszyć wybieranie numeru. Dodatek został również sprawdzony i przetestowany na platformie transportowej TIMOCOM.
Uwagi: W niektórych aplikacjach (np. Zoiper) oraz w niektórych modelach telefonów Grandstream, Yealink możesz włączyć funkcję „Auto answer”, która spowoduje, że nie będziesz musiał po kliknięciu myszką odbierać połączenia na koncie SIP – połączenie zostanie wykonane natychmiast na numer docelowy. Klikasz i rozmawiasz!
Instalacja i konfiguracja: Dodatek pobierz tutaj lub z linku na koncie SIP > kliknij ikonę koła zębatego przy numerze konta SIP aby znaleźć opcję: Click2call w przeglądarce Chrome:
Po instalacji kliknij w przeglądarce rozszerzenie > logo SuperVoIP:
Uzupełnij dane: numer konta SIP oraz wygenerowany klucz, aby znaleźć klucz > kliknij ikonę koła zębatego przy numerze konta SIP aby znaleźć opcję: Click2call w przeglądarce
Po wprowadzeniu danych kliknij przycisk ZAPISZ
Jeśli dane będą poprawne konto SIP zostanie zalogowane:
Plugin możesz w każdej chwili wyłączyć bez usuwania go z przeglądarki Chrome. Możesz również włączyć opcję pokazywania numeru przed jego wybraniem.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Dodatki
click2call
Udostępniamy za darmo dodatek do przeglądarki Chrome dzięki któremu możesz nawiązywać połączenia z numerami znajdującym się na przeglądanych stronach www poprzez kliknięcie myszką na numer.
Jak to działa?
Dodatek podstawia specjalny link pod numer telefonu znajdujący się na przeglądanej stronie www, po kliknięciu w link zostaje nawiązane połączenie z Twoim kontem SIP a po odebraniu przez Ciebie tego połączenia wykonywane jest połączenie na numer docelowy który został kliknięty. W ten sposób zostaje zestawione połączenie z Twojego konta na kliknięty na stronie www numer.
Komu polecamy?
Dodatek będzie przydatny jeśli wykonujesz połączenia wybierając numery ze stron www, jeśli pracujesz na systemie CRM, jeśli chcesz przyspieszyć wybieranie numeru.
Dodatek został również sprawdzony i przetestowany na platformie transportowej TIMOCOM.
Uwagi:
W niektórych aplikacjach (np. Zoiper) oraz w niektórych modelach telefonów Grandstream, Yealink możesz włączyć funkcję „Auto answer”, która spowoduje, że nie będziesz musiał po kliknięciu myszką odbierać połączenia na koncie SIP – połączenie zostanie wykonane natychmiast na numer docelowy. Klikasz i rozmawiasz!
Instalacja i konfiguracja:
Dodatek pobierz tutaj lub z linku na koncie SIP >
kliknij ikonę koła zębatego przy numerze konta SIP aby znaleźć opcję: Click2call w przeglądarce Chrome:
Po instalacji kliknij w przeglądarce rozszerzenie > logo SuperVoIP:
Uzupełnij dane: numer konta SIP oraz wygenerowany klucz, aby znaleźć klucz >
kliknij ikonę koła zębatego przy numerze konta SIP aby znaleźć opcję: Click2call w przeglądarce
Po wprowadzeniu danych kliknij przycisk ZAPISZ
Jeśli dane będą poprawne konto SIP zostanie zalogowane:
Plugin możesz w każdej chwili wyłączyć bez usuwania go z przeglądarki Chrome.
Możesz również włączyć opcję pokazywania numeru przed jego wybraniem.
Tagi: click to call, click2call
abonent nie słyszy rozmowy aplikacja na komórce Asterisk Asterisk SIP trunk awaria awaria numeru awaria telefonu cesja konta dziwne połączenia grandstream UCM głuche połączenia hasło do konta SIP hasło sip IVR konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto SIP nie loguje się konto sip niezalogowane MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny nie działa aplikacja na komórce nie działa SIP nie działa telefon pierwsze logowanie SIP poczta głosowa problemy sip problemy z jakością przeniesienie numeru do innego operatora regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SuperSIP szyfrowanie połączeń SRTP umowa WiFi Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana danych abonenta zmiana hasła SIP zoiper