Trasowanie połączeń polega na sprawdzeniu połączenia przychodzącego (w oparciu o numer przychodzący) czy przed aktualnym połączeniem zostało wcześniej zrealizowane inne połączenie (lub jego próba) pomiędzy stanowiskiem SIP a inicjującym połączenie numerem. W przypadku włączenia usługi system przed połączeniem sprawdzi w rejestrze numer przychodzący i skieruje takie połączenie bezpośrednio na konto SIP.

 

Przykład:
Twoja firma korzysta z jednego numeru infolinii, wielu konsultantów wykonuje połączenia wychodzące do klientów tym samym numerem. Nie każde połączenie zostaje odebrane w trakcie próby. Po włączeniu usługi system skieruje osobę oddzwaniającą bezpośrednio na biurko konsultanta.

 

Jak włączyć:
Przejdź w panelu do zakładki „Dane” w Moje konto, pod belką „Inne” znajdziesz „Trasowanie połączeń”
mceclip0.png
Skonfiguruj usługę zgodnie z instrukcją. Usługa aktywuje się dla wszystkich kont SIP na koncie klienta.

 

Info:
W przypadku zajętości konta SIP system przekaże połączenie na skonfigurowane przyjście na numerze publicznym, np. do scenariusza IVR.

 

Zobacz również:
Konta SIP a numery publiczne