Konfiguracja integracji Comoveo CRM poprzez SuperVoIP API
Aby integracja była możliwa niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SuperVoIP API.
1. W menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz „moje konto / usługi”, pod dolną belką „Usługi globalne” wybierz usługę z listy rozwijanej „SuperVoIP API” 2. Po dodaniu kliknij i skopiuj klucz API
3. W aplikacji Comoveo CRM wejdź do zakładki ustawienia globalne -> Pracownicy (dostępne dla użytkowników posiadających uprawnienia administracyjne)
Wybierz użytkownika dla którego chcesz skonfigurować VOIP i uzupełnij dane: * login (login do panelu w supervoip.pl) * SIP (numer konta SIP) * hasło (hasło konta SIP) * APIKEY (Klucz API skopiowany wcześniej)
Jeżeli wszystkie dane są poprawne, to koniec konfiguracji, wszystkie połączenia przychodzące będą przechodzić przez system Comoveo CRM oraz będzie można realizować połączenia bezpośrednio z systemu CRM.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Integracje CRM > Comoveo CRM
Comoveo CRM
Konfiguracja integracji Comoveo CRM poprzez SuperVoIP API
Aby integracja była możliwa niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SuperVoIP API.
1. W menu głównego w panelu SuperVoIP wybierz „moje konto / usługi”, pod dolną belką „Usługi globalne” wybierz usługę z listy rozwijanej „SuperVoIP API”
2. Po dodaniu kliknij i skopiuj klucz API
3. W aplikacji Comoveo CRM wejdź do zakładki ustawienia globalne -> Pracownicy (dostępne dla użytkowników posiadających uprawnienia administracyjne)
Wybierz użytkownika dla którego chcesz skonfigurować VOIP i uzupełnij dane:
* login (login do panelu w supervoip.pl)
* SIP (numer konta SIP)
* hasło (hasło konta SIP)
* APIKEY (Klucz API skopiowany wcześniej)
Jeżeli wszystkie dane są poprawne, to koniec konfiguracji, wszystkie połączenia przychodzące będą przechodzić przez system Comoveo CRM oraz będzie można realizować połączenia bezpośrednio z systemu CRM.
Zobacz również:
SuperVoIP API
Link do strony producenta
Tagi: Comoveo, Comoveo CRM
abonent nie słyszy rozmowy adres IP Asterisk Asterisk SIP trunk awaria dziwne połączenia grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto sip niezalogowane limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny poczta głosowa przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SRTP SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP TCP TLS transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper