Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Konfiguracja usług > Wirtualny sekretariat

Wirtualny sekretariat – ustawienia

Dzięki usłudze możesz:
– zarządzać połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi przez panel www,
– możesz odbierać, transferować, dzwonić za pomocą kliknięcia myszką,
– zmieniać prezentację numeru, opisywać rozmowę, definiować jej status,
– obserwować aktywność konsultantów,
– sprawdzać statystyki pracy konsultantów
– zarządzać dostępem do usługi przez użytkowników

Usługa dedykowana jest dla wirtualnych biur i firm, które obsługują klientów z różnych branż.

Adres logowania do usługi sekretariatu:
https://panel.supervoip.pl/sekretariat/

Instalacja usługi:
Aby uruchomić usługę w panelu wybierz zakładkę „Moje konto” / „Usługi” i z listy usług globalnych wybierz usługę „Wirtualny sekretariat

Definicja użytkowników:
Po instalacji usługi kliknij w ikonę koła zębatego przy nazwie usługi:
mceclip0.png
Zdefiniuj użytkowników, którzy mogą przeglądać biling, opisywać rozmowy i wykonywać połączenia oraz użytkowników zewnętrznych, którzy mają dostęp tylko do bilingu połączeń:

Aby zdefiniować pierwszy typ użytkownika i zezwolić mu na dostęp do usługi zaznacz przy odpowiednim koncie SIP checkbox i ustal hasło do logowania. Loginem do usługi będzie numer konta SIP. 
UWAGA: Hasło do logowania usługi (do panelu www) jest inne niż hasło do konta SIP (potrzebne aby skonfigurować aplikację / telefon do rozmów)

Aby zdefiniować użytkownikowi ustawienia dostępu kliknij na: ust. dostępu
mceclip3.png

Po załadowaniu formularza skonfiguruj dostęp i zdefiniuj ustawienia użytkownikowi.

Aby zdefiniować użytkownika zewnętrznego wypełnij pola imię i nazwisko oraz określi login i hasło. Tutaj skonfigurujesz konta zewnętrzne, które będą miały możliwość podglądu bilingu, odsłuchu rozmów, itd.


D
efinicja grup użytkowników:
Użytkowników możesz przydzielić do różnych grup. Użytkownicy będący w różnych grupach nie widzą nawzajem swoich aktualnych statusów w postaci kafelków z numerem wewnętrznym i swojej aktywności.

Definicja statusów rozmów:

W tej zakładce możesz: zdefiniować statusy rozmów, które możesz wykorzystać do opisania połączenia dostępnego w bilingu. 
Dodatkowo możesz zdefiniować 
– domyślny status po kliknięciu np. gdy klikniesz w numer i wykonasz połączenie (oddzwonisz) ustawi się automatycznie skutek o nazwie „oddzwonione”
– ustawić, który status ma włączać okienko z datą do opcji „zadzwoń później” jeśli chcesz dodać do zadań oddzwanianie do klienta w późniejszym czasie.

Opis ustawień dodatkowych:

1. Domyślne konto SIP przy przekierowaniu. 

Dla celów bilingowych możesz ustawić inne konto przy przekierowywaniu połączeń
2. Gdy rozmowa wychodząca się odbyła ustaw status na: (wybierz skutek)
System automatycznie ustawi status dla wszystkich połączeń wychodzących dla danego numeru jeśli odbyła się rozmowa wychodząca.
3. Gdy rozmowa przychodząca się odbyła ustaw status na: (wybierz skutek)
System automatycznie ustawi status dla wszystkich połączeń przychodzących dla danego numeru jeśli odbyła się rozmowa przychodząca. Funkcja jest przydatna gdy klient uzyska połączenie za kolejnym razem.
4. Sprawdzaj i ostrzegaj jak na przerwę chce pójść więcej osób niż (wybierz ilość)
System pokaże monit dla użytkownika, który chce zrobić przerwę jeśli będzie przekroczony ustalony limit osób przebywających na przerwie.

Uwaga:
Wylogowanie z sekretariatu powoduje automatyczne wylogowanie konsultanta z kolejek połączeń, aby zmienić to ustawienie kliknij w usłudze Wirtualny sekretariat na ust. dostępu przy nazwie użytkownika:
mceclip8.png
Po załadowaniu formularza odznacz poniższy checbox i zapisz ustawienia:
mceclip7.png