Najlepiej działają łącza światłowodowe oraz kablowe, sprawdza się również łącze LTE, np. PLUS, ORANGE, T-Mobile, PLAY z publicznym adresem IP (może być zmienny).
VoIP wymaga nie więcej niż 100 kb/s w celu uzyskania stabilnego głosu o wysokiej jakości, wystarczające pasmo transmisji to co najmniej 30 kbit/s, to niewiele, ale zwróć uwagę czy łącze nie jest zbytnio obciążone szczególnie jeśli korzystasz przez Wi-Fi.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > Techniczne > Informacje techniczne
Jakie łącze potrzebuję aby korzystać z SuperVoIP?
Najlepiej działają łącza światłowodowe oraz kablowe, sprawdza się również łącze LTE, np. PLUS, ORANGE, T-Mobile, PLAY z publicznym adresem IP (może być zmienny).
VoIP wymaga nie więcej niż 100 kb/s w celu uzyskania stabilnego głosu o wysokiej jakości, wystarczające pasmo transmisji to co najmniej 30 kbit/s, to niewiele, ale zwróć uwagę czy łącze nie jest zbytnio obciążone szczególnie jeśli korzystasz przez Wi-Fi.
Zobacz również:
Problemy z VoIP i sposoby ich rozwiązywania
Tagi: łącze VoIP
abonent nie słyszy rozmowy adres IP Asterisk Asterisk SIP trunk awaria dziwne połączenia grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto sip niezalogowane limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny poczta głosowa przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SRTP SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP TCP TLS transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper