Opłaty za połączenia pobierane są na bieżąco z salda konta zgodnie z cennikiem połączeń. W panelu klienta znajdziesz koszt każdego połączenia w zakładce Moje konto > „Wychodzące”. Jeżeli na koncie posiadasz numer z opłatą za połączenia przychodzące, np. toll-free naliczenie opłat znajduje się w zakładce „Przychodzące”, naliczenia za wysyłkę SMS znajdziesz w „Billing SMS”.
Opłaty abonamentowe za utrzymanie usług pobierane są z góry zawsze 1 dnia miesiąca, jeżeli dodajesz do konta nową usługę opłata naliczona zostanie proporcjonalnie do końca bieżącego okresu rozliczeniowego. Jeżeli nowa usługa dodana jest pierwszy raz do konta naliczenie opłaty nastąpi po 30 dniach bezpłatnego okresu testowego.
Historia rozliczeń dostępna jest w zakładce Moje konto > „Rozliczenia”, kliknij na miesiąc aby rozwinąć listę ze szczegółami pobranych opłat w danym miesiącu.
W przypadku usług z opłatą aktywacyjną, np. numerów komórkowych lub zagranicznych pobierana jest opłata aktywacyjna oraz opłata za użytkowanie za pierwszy okres subskrypcji zgodnie z cennikiem w momencie przydzielenia do konta (aktywacji). Usługi z opłatą aktywacyjną nie mają bezpłatnego okresu testowego.
Pobieranie opłat za użytkowanie numeru przeniesionego (jeżeli dotyczy) rozpocznie się w momencie aktywacji (przeniesienia).
Info: Faktury za doładowanie konta są automatycznie wystawiane na dane klienta i przesyłane e-mailem wraz z powiadomieniem o dokonanym doładowaniu. Dodatkowo, wszystkie wygenerowane dokumenty rozliczeniowe są dostępne w panelu, w zakładce „Faktury”.
Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Rozliczenia
Jak naliczane są opłaty
Opłaty za połączenia pobierane są na bieżąco z salda konta zgodnie z cennikiem połączeń. W panelu klienta znajdziesz koszt każdego połączenia w zakładce Moje konto > „Wychodzące”. Jeżeli na koncie posiadasz numer z opłatą za połączenia przychodzące, np. toll-free naliczenie opłat znajduje się w zakładce „Przychodzące”, naliczenia za wysyłkę SMS znajdziesz w „Billing SMS”.
Opłaty abonamentowe za utrzymanie usług pobierane są z góry zawsze 1 dnia miesiąca, jeżeli dodajesz do konta nową usługę opłata naliczona zostanie proporcjonalnie do końca bieżącego okresu rozliczeniowego. Jeżeli nowa usługa dodana jest pierwszy raz do konta naliczenie opłaty nastąpi po 30 dniach bezpłatnego okresu testowego.
Historia rozliczeń dostępna jest w zakładce Moje konto > „Rozliczenia”, kliknij na miesiąc aby rozwinąć listę ze szczegółami pobranych opłat w danym miesiącu.
W przypadku usług z opłatą aktywacyjną, np. numerów komórkowych lub zagranicznych pobierana jest opłata aktywacyjna oraz opłata za użytkowanie za pierwszy okres subskrypcji zgodnie z cennikiem w momencie przydzielenia do konta (aktywacji). Usługi z opłatą aktywacyjną nie mają bezpłatnego okresu testowego.
Pobieranie opłat za użytkowanie numeru przeniesionego (jeżeli dotyczy) rozpocznie się w momencie aktywacji (przeniesienia).
Info:
Faktury za doładowanie konta są automatycznie wystawiane na dane klienta i przesyłane e-mailem wraz z powiadomieniem o dokonanym doładowaniu. Dodatkowo, wszystkie wygenerowane dokumenty rozliczeniowe są dostępne w panelu, w zakładce „Faktury”.
Zobacz również:
Zawarcie umowy, okres testowy
Cennik numery polskie
Cennik numery zagraniczne
Tagi: abonament, jak naliczane są opłaty, opłaty, rozliczenia
abonent nie słyszy rozmowy adres IP Asterisk Asterisk SIP trunk awaria dziwne połączenia grandstream UCM hasło do konta SIP hasło sip HD IVR jak przekazać połączenie jak przekazać rozmowę jak przełączyć połączenie jak przełączyć rozmowę kodek konfiguracja Asterisk konfiguracja grandstream UCM konfiguruj numer konto sip niezalogowane limity połączeń MicroSIP nagrywanie połączeń niedostępny poczta głosowa przechwytywanie połączeń przekazanie połączenia regulamin rejestracja rozmów scenariusz IVR SIP trunk SRTP SuperSIP szyfrowanie połączeń szyfrowanie połączeń SRTP TCP TLS transfer połączeń umowa Wirtualny fax X-Lite Yealink konfiguracja zapomniałem hasło zmiana hasła SIP zoiper