Baza wiedzy SuperVoIP.pl > FAQ > Rozliczenia

Zasilenia (doładowania) konta prepaid

Doładowanie możesz zainicjować w panelu klienta, kliknij na saldo konta u góry po prawej stronie lub w zakładkę „Doładuj konto”, wybierz sposób płatności i postępuj zgodnie z informacjami w panelu.

Zalecamy doładowanie konta poprzez system płatności PayU. Nie pobieramy dodatkowych opłat za płatności online. Jeśli potrzebujesz fakturę proforma dla konta zarejestrowanego na firmę, wybierz opcję wpłaty bezpośrednio na nasz rachunek bankowy, wybierz „tradycyjny przelew bankowy”, podaj kwotę i kliknij „wygeneruj”. Czas księgowania przelewu wynosi zazwyczaj jeden dzień roboczy od dnia realizacji. Pamiętaj, aby podać kod płatności w tytule przelewu, który znajdziesz na wygenerowanym dokumencie.

Jeśli chcesz skonfigurować zasilenia automatyczne, wybierz opcję zlecenia automatycznej płatności kartą płatniczą. Wprowadź dane swojej karty, kwotę zasilenia oraz próg salda konta, przy którym system będzie automatycznie pobierał środki z karty i zasilał Twoje saldo SuperVoIP. Przy pierwszym zasileniu zatwierdź transakcję, a w przypadku kolejnych transakcji, jeśli wyrazisz zgodę, będą one odbywać się automatycznie w okresie ważności karty. Twoje transakcje są zabezpieczone specjalnym mechanizmem 3D Secure, który chroni Twoją kartę i pieniądze. W trakcie pierwszej płatności trzeba podać dodatkowy jednorazowy kod lub zatwierdzić płatność w aplikacji banku. Dane Twojej karty nie są przechowywane w naszym systemie, a bezpieczeństwo transakcji gwarantuje PayU.

Jeśli chcesz wykonać przelew zagraniczny, zmień walutę na EUR w zakładce „Dane” i wykonaj przelew SEPA. Ten rodzaj przelewu jest zazwyczaj tańszy niż przelew SWIFT w PLN. Po zadeklarowaniu kwoty wpłaty pobierz proformę z danymi potrzebnymi do zrealizowania wpłaty, w tym numer rachunku bankowego. Pamiętaj, aby dokładnie wpłacić zadeklarowaną kwotę i podać kod płatności w tytule przelewu. Twoje konto zostanie zasilone w PLN po kursie kupna EUR w dniu wpływu na nasz rachunek w MBanku.

Dane beneficjenta:
ST LINE spółka z o. o. sp. k.
ul. Sielska 17a, 60-129 Poznań

Tytuł płatności: unikalny kod płatności wygenerowany na fakturze proforma

kod BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK
nazwa i adres banku odbiorcy:
mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A. (RETAIL BANKING) LODZ,
Skrytka pocztowa 2108, 90-959 Łódź 2
SORT CODE/numer rozliczeniowy – 11402004

Numery rachunków IBAN dla PLN oraz dla EUR znajdziesz na fakturze proforma

Info:
• Wpłaty przelewem tradycyjnym księgowane są dwa razy dziennie.
• Wpłaty online przez PayU księgowane są w czasie rzeczywistym.
• Nie dokonujemy zasileń na podstawie potwierdzeń przelewu.
• Środki na koncie są ważne bezterminowo.
• Jeżeli Twoje konto nie jest zweryfikowane pierwsza płatność wymagana jest przelewem tradycyjnym, zobacz > Weryfikacja konta

Problem z logowaniem? Zobacz pomoc tutaj

Zobacz również:
Gdzie znajdę fakturę
Jak naliczane są opłaty
Zmiana danych